![]() |
Sv: Hjelp meg litt nå folkens
Sitat:
det er når jeg lager sjokolademousse at jeg bruker vaniljekrem :) og den ideen din med bokstaver var jo genial. kunne sikkert vært kult med sånne bokstaver i mørk sjokolade i geleen også, som liksom står litt på skrå:D jeg har også konfirmant til våren :) |
å herreguud, denne tråden var farlig dere!:eek: Får man sånn sjokoladepudding i de fleste butikker liksom?!:confused:
|
de fleste butikke har den ikke, men noen av de store supermarkedene har ;)
|
Her på sunnmøre så får jeg tak i de på spar butikkene. For de fører Eldorado. :D:D Men tror de er temmelig utsolgt nå.... gikk med en del pakker i helga:p. Dere skjønner: jeg har vært på avvenning.
:oMen det funket ikke..... |
jaja, litt avvenning må til i ny og ne :rolleyes:
bare så synn det ikke altid funker :p |
Sitat:
Dessverre så er det veldig vanskelig å begrense seg når man kan lage så fantastiske desserter. Faktisk mye bedre enn høykarbo desserter:p. Trodde alle sånne melkeerstatninger var full av karbo jeg. Har brukt litt ris melk for jeg tåler ikke så godt melkeprodukter men der var jo så masse karbo i. Men ingenting kan erstatte fløte da.:D:D Selv om jeg burde holde meg unna det. Hvor mye karbo er det i soya melka? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Vil bare føye meg inn i fanrekken - er også veldig glad i disse Eldoradoproduktene :) Og så gjøre oppmerksom på at geleen/vaniljesausen/sjokoladepuddingen er i POSER, ikke pakker. Holdt på å lete meg i hjel første gang jeg skulle finne produktene :p Her har de dem på Meny :)
|
jeg føler jeg har vært veldig til hjelp her, når det kommer til nedkutting av usunne produkter :cool: enda godt jeg ikke kuppa tråden i tillegg, da :rolleyes:
|
Noen som vet hvor mange karber det blir i disse dessertene? Jeg jobber tilfeldigvis hos leverandøren av disse produktene og får kjøpt dem til en billig penge i tillegg :p
De føres forresten hos Meny, Spar og Ultra som jeg vet om :o |
uten og ha smakt dette høres det godt ut, og jeg skal huske på dette ved neste anledning :) Har noen prøvd og hive denne blandingen i ismaskin?
|
Sitat:
|
Jojo den er god. Men dessverre så sier vi pakker om slike ting her rundt. Så da ble det bare sånn. :p
|
MEN
ærlig talt folkens...... dette skulle være en hjelp meg tråd. Hver gang jeg er inne og leser her så får jeg vann i munnen. :p Jeg kommer aaaaldri til å klare å gå ned de siste 10 kg.:cool: ........tusler meg ut for å se om jeg har flere 'poser' liggende i skapet..........:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32. |