![]() |
Sv: 15 kilo borte siden jeg begynte i slutten av april
stemmer nok det med vannmengden - jeg er for tida enormt hoven i armer og fingre :( - og er til utredning for diverse nevrologiske tilstander...kan jo være noe der.
Men det hjelper ikke når frustrasjonen overtar :confused: - men men...håper og satser på at målet på 20 til jul skal beseires ;) |
Du har jo vært kjempeflink, her og går det i rykk og napp.. Har stått relativt stille siste ukene jeg og.. Håper jo på å nå -20 til mannen kommer hjem 14 desember, 2 kilo igjen :)
|
3 kilo på en måned, det får vel være bra.. jeg føler egentlig at jeg har stanget hodet i veggen og ikke kommet noen vei. Jammen bra med disse innleggene sånn at man kan gå tilbake å se at det faktisk går nedover.. så nå er det - 18 kilo :)
|
og det er jammen bare fire kilo til jeg ikke er feit lenger, bare overvektig. hehe.. Ta med alt det positive her :)
|
bøyer meg i støvet jeg altså! - MEN, jeg sjekka bunaden i går jeg ... :D:D:D den har jeg ikke passa på noen år - og gjett hva som satt som et skudd på meg :eek: - såååååå H A P P Y! :)
så ja, vi er flinke og bør virkelig skryte av oss selv - uansett "mengde" vi tar av...eller hvor lenge vi står stille! |
åh så flott madamode :) Så deilig når man kommer inni gamle klær. :) Bunaden min kommer jeg nok aldri inn i igjen, men men...
Vi er kanonflinke alle sammen :) |
wohoooo... 20 kilo.. :) happydance...
|
|
Sitat:
Selv har jeg nådd målet mitt før nyttår. -15 kg siden september. :) |
Wow! Nå er jo da trådtittelen blitt misvisende. ;)
|
Sitat:
|
jaja... mannen og jula kom ca samtidig med ca 4,5 kilo opp...herlighet..
men.. HAN VAR MEGAIMPONERT over de 21 kilo som var borte den dagen han kom :) yohoo... :) Så nå er det full kjør igjen.. skal bli deilig å få magen iorden igjen. Har prompet i 2 uker nå... Så da er det påan igjen.. :D |
bare noen hundre gram igjen før julekiloene er borte.. jippi :)
|
Sitat:
Nå er det bare å holde på de gode vanene! Jeppetijepp! |
Julekiloene er borte :) Jippi....
|
Det var da fort gjort. :)
|
4,5 kilo ned på 5 dager :)
|
Så bra. Lavkarbo er blitt en lkivsstil for meg, med noen få avvik som er tidbegrenset. For meg var avviket i perioden julaften tom nyttårsaften. Jeg sier avvik, det betyr egentlig kålrotstappe, bittelitt potet og noen små biter kake med sukker. 1 kg opp som også gitt bort ila 1 uke.
Jeg går sakte men sikker ned i vekt.... ting tar tid, men det totale bilde er positivt. |
ja det er mye vann som blir borte
|
sprekken her gikk mest i brød og marsipan hehe.. ja og så chips med dip.. har gått opp igjen en kilo, og nå ned igjen 400 gram.. skal vel stå her og stange en stund.
|
huff går så tregt dette nå..
|
Men om tickeren vil oppdatere seg så er jeg ikke feit lenger... bare overvektig :) yohooo.. ny milepæl
|
Jeg har vært litt jojo i det siste, opp litt og ned litt, men nå har det løsnet igjen heldigvis. under 12 kilo igjen til målet. Synes det er fantastisk å tenke på.. 11.7 kilo for å være helt nøyaktig.. Men stopper det der tro? Speilet trenger seriøst en oppgradering.
|
jaja, 8 kilo siden oktober er nå ikke så gale med tanke på jul og andre ulumskheter :D Nå er jeg kry over meg selv. :)
|
Gratulerer med enda flere kilo vekk:blomster:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17. |