Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Linjemannen før/etter (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48811)

smgj 01-11-11 11:05

Sv: Linjemannen før/etter

:D

Grattis med meeeeget bra resultat. (Og bra resultat stoler vi på ;) ).

Linjemannen 01-11-11 11:20

Lavkarbo i nesten 3 og en halv måned.
Ca. 30 til 50 karbs pr. dag. (Innledningsvis - første fire uker - under 10)
Har hatt et blikk på kcal forbruket - unntatt første måned.
Trening tre til fire ganger i uka ca. en time om gangen.
Mest motbakke, hurtig spassergang og noen harde økter med høy intensitet.
Ned 22 kg. Sterkt bedret form! Langt bedre livskvalitet og økt daglig energinivå.
:)

Nå kommer den skumle tida...
Men jeg tror ikke jeg skal "tryne uti på høykarbokjør" - jeg har det jo så bra nå! Men, jeg skal en tur til Thailand om to uker og der nede er det farlig godt med kalde øl med isbiter. (De har ikke Hansa Lite der.) Og så er det så godt med ris til sterk, sterk thaimat... Jeg får forberede meg nøye og planlegge hvilke karbo-demoner som skal få herje med kroppen littegranne.

smgj 01-11-11 11:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen (Innlegg 1243069)
Lavkarbo i nesten 3 og en halv måned.
Ca. 30 til 50 karbs pr. dag. (Innledningsvis - første fire uker - under 10)
Har hatt et blikk på kcal forbruket - unntatt første måned.
Trening tre til fire ganger i uka ca. en time om gangen.
Mest motbakke, hurtig spassergang og noen harde økter med høy intensitet.
Ned 22 kg. Sterkt bedret form! Langt bedre livskvalitet og økt daglig energinivå.

Nå kommer den skumle tida...
Men jeg tror ikke jeg skal "tryne uti på høykarbokjør" - jeg har det jo så bra nå! Men, jeg skal en tur til Thailand om to uker og der nede er det farlig godt med kalde øl med isbiter. (De har ikke Hansa Lite der.) Og så er det så godt med ris til sterk, sterk thaimat... Jeg får forberede meg nøye og planlegge hvilke karbo-demoner som skal få herje med kroppen littegranne.

Du får hive deg med på trekking, dykking, padleturer eller snorkling da vet du. Både gøy og kaloribrennende... ;) I varmen er da heller ikke (mye) mat så nøye... eller?

Linjemannen 01-11-11 11:43

Du har helt rett!

Forøvrig så er jeg veldig høyt oppe akkurat i dag, da - og skriver i denne tråden for å dele resultater jeg er veldig stolt av og synes er så utrolig bra. Bær over med meg...

Når jeg fikk påvist "sukkersyke" i begynneslen av juli i år, så ble jeg skikkelig deppa. Livet hadde vært strevsomt en periode og ble liksom bare enda dårligere av en slik beskjed. Så hoppet jeg på lavkarbo - leste og leste og leste - og etter seks uker var resultatene hos legen snudd. Det var ikke lenger mulig å påvise insulinresistens. Verken fastende, langtid eller gjennom stresstest. Det gav meg en utrolig boost - og siden har alt bare vært enkelt og greit! På fredag førstkommende skal jeg til legen igjen og denne gangen er det for å få redusert på blodtrykksmedisinene. Blodtrykket har gått merkbart ned i løpet av disse månedene og dermed har jeg ikke behov for så mye medisiner.

Jeg er veldig glad i dag altså!

Tiril77 01-11-11 11:56

Ohhh... Thailand.. Heldiggris :) Men velfortjent ferie.. Du har vært kjempeflink :) Plass til en blindpassasjer i kofferten eller?? :p

Klara 01-11-11 13:33

Flotte resultater, både utseende og resultater av helsesjekker :D
Og så har du jo lagt inn godt arbeid i dette også!

Bra jobba! :heia:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.