Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Min vektreduksjon -18 kg, med bilde (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48896)

Charlott 24-10-11 14:14

Sv: Min vektreduksjon -18 kg, med bilde

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tarante (Innlegg 1237359)
Livet er jo bare helt supert på alle måter :)

:klem: Et supert liv høres velfortjent ut! :D

Nerthus 24-10-11 16:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1237366)
:klem: Et supert liv høres velfortjent ut! :D

Enig med Charlott! Fordi du fortjener det :)

Hette 24-10-11 19:11

So flink du har vert!!! :heia:

Er det ikkje deilig? :D

tarante 24-10-11 19:39

Det er helt fantastisk :D

Eucalyptus 25-10-11 15:33

Så flott:) Du har jo vært kjempeflink !

Okie 25-10-11 19:58

holy cow!! for en forskjell...

r.o 27-10-11 00:16

Sitat:

Blir helt rørt av alle fine ord jeg :) Tusen takk! Føler meg akkurat så fin som dere sier at jeg er ;) Heldigvis!!! Selv om jeg fortsatt befinner meg i kategorien fedme ifølge BMI, så synes jeg at jeg ser sund og frisk ut. Merker at jeg får mer og mer oppmerksomhet fra folk rundt meg, både i skole/barnehage settinger, men også av totalt fremmede i butikken osv. Plutselig har jeg fått meg ei venninne og vi treffes en gang i uka! Livet er jo bare helt supert på alle måter :)

Gratulerer! Så flott du er og så bra innsats du har gjort. Knallbra! Et helt nytt liv med mindre "baggage" å drasse med, klart folk legger merke til det. Og ei ny venninne også, kansje fordi du tør være mer mottagelig og åpen nå? Lykke til videre:)

smgj 27-10-11 08:29

Sitat:

Blir helt rørt av alle fine ord jeg :) Tusen takk! Føler meg akkurat så fin som dere sier at jeg er ;) Heldigvis!!! Selv om jeg fortsatt befinner meg i kategorien fedme ifølge BMI, så synes jeg at jeg ser sund og frisk ut. Merker at jeg får mer og mer oppmerksomhet fra folk rundt meg, både i skole/barnehage settinger, men også av totalt fremmede i butikken osv. Plutselig har jeg fått meg ei venninne og vi treffes en gang i uka! Livet er jo bare helt supert på alle måter :)

Det er nok den selvtillitten du nå utstråler som gir positive ringvirkninger. Det er ingen tvil om at vi (= folk flest) tiltrekkes av mennesker som ser ut til å ha det bra med seg selv (sinnstilstanden altså - ikke nødvendigvis vekta) og man kan jo se på bildet at du stråler. Om det er representativt for "hverdagsdeg" nå kontra før så utstråler du rett og slett mer. :)

Nerthus 27-10-11 09:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1239688)
Det er nok den selvtillitten du nå utstråler som gir positive ringvirkninger. Det er ingen tvil om at vi (= folk flest) tiltrekkes av mennesker som ser ut til å ha det bra med seg selv (sinnstilstanden altså - ikke nødvendigvis vekta) og man kan jo se på bildet at du stråler. Om det er representativt for "hverdagsdeg" nå kontra før så utstråler du rett og slett mer. :)

Må si meg helt enig med smgj her - det er utrolig hva utstråling innenifra kan gjøre i forhold til møte med andre mennesker! Fortsett og rett ryggen og KJENN alt det gode og flotte du har i deg!

Marthemor 27-10-11 11:42

Gratulerer, en kjempe prestasjon!:D

tarante 27-10-11 13:35

Dere er så snille alle sammen :love: Skulle nesten ønske jeg hadde lagt ut bilder før jeg, det gir en enorm selvtillit og styrke til å fortsette videre i kampen om de siste 13 kiloene :) Tusen takk!!!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.