![]() |
Sv: I dag
Sitat:
|
Kaken står og avkjøler seg.Hadde litt lite sukrin igjen, så vet ikke om det blir pisket krem gitt.....:(
|
1 Vedlegg
Kaka ble kjeeeempegod, tror nok jeg prøver å få en liten kremklatt, med det lille jeg har igjen av sukrin.:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er et dårlig menneske å bruker kun Splenda som sukkerertsatning :o 100 % karbo, men smaker deilig :D Heldigvis skal det ikke et helt gram til engang.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:):):) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er veldig uerfaren lavkarbobaker.Har desverre blitt litt bortskjemt, med verdens beste lavkarboveninne i nærheten, som elsker å bake, som stikker innom med litt kaker innimellom, type sukkerbrød med fromasj og gele type kaker, nam nam....men nå skal jeg begynne å bake og kose meg litt og.:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dessuten var det vel ikke DEG det var snakk om i denne sammenhengen, men TS. |
Jeg tror det er kjempeviktig å legge bort stresset og prøve å nyte livet og alt livet har å by på.
Jeg pleier å si at jeg aldri skeier ut, men jeg spiste f eks et stykke sjokoladekake i går (den beste jeg har smakt noensinne tror jeg :sikle:) på en fest, uten ett fnugg av dårlig samvittighet. Nå er det gjerne noe annet med folk som har et sukkersug, de må gjerne virkelig skjerpe seg, men jeg trenger ikke det. Får ikke så ofte lyst på søtt, men når jeg får det så spiser jeg gjerne noe, f eks noe med splenda ;) Jeg har levd med Lavkarbo i 5 år, og før det levde jeg på en eller annen kur i alle år, og alltid med dårlig samvittighet for et eller annet, som oftest fett, men også sjokolade. Jeg spiser såpass sjeldent noe med søtt i, kanskje en gang i måneden? så det utgjør ikke den store svingningen på vekta. Så når jeg spiser det, spiser jeg det med stor nytelse og koser meg. Og unngår stress og dårlig samvittighet. Og har null problemer med å leve slik i resten av mitt liv, for jeg forsaker jo ingen ting! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17. |