Sv: Sug på ettermiddag/kveld
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Simba1
(Innlegg 1247588)
Jeg har faktisk nettopp vært og kjøpt heklenål og garn........Så nå kan jeg forsøke å bruke de timene jeg kjeder meg på å lære meg å hekle, istedet for å lure på "hva kan jeg putte i munnen nå mon tro?"
Har funnet ut at nøkkelen til å vedlikeholde vekten etter man har kommet dit man vil, er å lære seg selv å kjenne. Og å prøve å finne ut av hvilken "tomrom" man fyller når man går går og snoker i skapene om kvelden:rolleyes:
Og da er det jo en god anledning å finne ut disse tingene når man venter på å nå matchvekten:D Jeg skulle hvertfall ha god tid til å komme et stykke på vei....siden dette ikke akkurat går i rasende fart:p
Kokte egg er ofte noe som virker.....Mye bedre å ta seg et kokt egg eller to enn noe annet (mener jeg da....) Tilnærmet 0 karbo, så det ødelegger ikke for ketosen (tvert imot).....og så er det fullspekket i næringsstoffer og et stoff jeg ikke i forbifarten husker hva heter, men som er bra for fettforbrenningen:)
|
Må bare få si til deg Simba1 at med den holdningen der så kommer du til å nå langt. Eller rettere sagt du kommer til å oppnå akkurat det du vil:rolleyes:
|