![]() |
Sv: Sellerirot. Er det sesongvare?
Sitat:
Sitat:
Prisen i Sverige høyrest mykje meir normal ut! Godt de har det alternativet! |
Sitat:
Hvor i Sverige kjøper du forresten? mannen skal en tur etter jobb en dag. |
Eg er dessverre langt frå Sverige... Men eg har blitt særs godt bortskjemt i løpet av 10 år i Belgia med store, fine, billige sellerirøter!
|
Spørsmålet var til den andre damen, jeg som var litt kjapp i svingene, og ikke såg at det var 2 forskjellige innlegg:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Vet jo du har forholdt deg til andre priser, de svinger jo gjennom sesongen i Sverige også - men holder seg godt under de norske hele veien :) |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, har vore veldig heldig med akkurat det der nede! Matprisane var jo ikkje galne. Eg har berre eit håp om at det kan bli betre utval her oppe også, etterkvart! Det har heilt klart blitt betre sidan eg flytta ut i alle fall! |
Sitat:
|
Vi elsker sellerirot alle 4, men for mellom 19-23 kr for en bitteliten bit i plast, kan vi ikke unne oss det så ofte. Invandrer butikker er ikke her, men får kikke neste gang vi er på et mer sentralt sted:o
|
Sitat:
|
Fant ut jeg må se hvilket merke det er vi egentlig kjøper på nærbutikken vår, husker det ikke ser du:o
|
Sitat:
|
Var coop, sendt mail nå:)
|
Sitat:
|
Eg kjøpte heil rot på Mega her i dag. Dei var ganske store, fine, men sjølvsagt pakka i plast... Då blir rotenden mykje fortare brun og stygg. Eg har sendt epost til Coop og bedt dei om å slutte å pakke inn i plast. Seier ein ikkje frå så skjer det i alle fall ingenting!
Men prisen er stiv... Men eg kjøper ikkje stygge, oppdelte innskrumpne bitar på Kiwi berre fordi det er billig der... |
jeg har to hele røtter i kjøleskapet. men de er i plast. bør kanskje fjerne den.. de har ligget lenge, men er fortsatt ok utseendemessig
|
Du MÅ ikkje sjølvsagt, men dei held seg bra lenge utan plast så lenge dei ligg kjølig og mørkt. Snodig også at ein plastlegg ein og ein paprika her i landet, eg fattar ikkje heilt poenget.
|
tja, burde nok gjort det for lenge siden, den ene var helt dårlig mens den andre hatt fått noen råteflekker.. de skar jeg bort, men kastet den som var helt dårlig..
|
Sitat:
|
Det er mye av grønnsaker som blir dårlig når det er pakket i plast :ja:. Vårløk også, jeg har opplevd flere ganger at de blir bløte og slimete nederst, fordi plasten er for tett. Mye bedre med bunter uten plast. Agurk skjønner jeg heller ikke vitsen med å putte i plast.
De sellerirotbitene jeg har kjøpt på Rema og Kiwi har vært bra, men det er stive priser, gitt ... Det må være en SKYHØY avanse på sellerirot! |
Eg spurte til og med vedkomande prisen i eposten eg sende til coop i dag... Så får vi sjå kva dei svarer! Nesten 40kr kiloen er mykje synest eg.
Eg fattar rett og slett ikkje poenget med all denne plasten. :confused: På Rema her fann eg ikkje sellerirot, men kanskje om eg spør, så tek dei det inn? På Kiwi var dei ille i dag.. :( Men det kan jo godt hende at eg berre var uheldig, kven veit. Sellerirot skal ikkje vere grøn innvendig! :nei: |
utenom tidligere i høst hvor vi bare fikk tak i tragiske norske bittesmå sellerirot med grass til 16-20 kr stykket, ligger kiloprisen for de i plast gjerne rundt 30-50 kr kiloen. de små bitene på brett er mye dyrere...
|
Sitat:
Den dei brukar til stilkselleri er ikkje den same sorten som rotselleri har eg høyrt... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54. |