![]() |
Sv: Lei lavkarbomat...
Sitat:
|
Jeg skjønner godt du kan bli Marella77, jeg er også sånn.. Spesielt om jeg er sliten og ting går trått i hverdagen. For min del tror jeg det handler om den rusen jeg får av melprodukter. Jeg elsker pasta og ris og kunne levd på bare det, tragisk, for det er jo virkelig kjedelig mat.
Jeg bruker mye tid på å prøve ut nye oppskrifter. Jeg spiser aldri egg til frokost i form av omelett og kokte egg eller speilegg, da blir jeg kvalm. Faktisk spiser jeg sjelden før klokka er 12. For jeg er ikke sulten før det. I dag spiser jeg frokost nå, klokka er 15.. Jeg velger å spise når jeg er sulten en periode nå, selv om det betyr at jeg spiser for lite. For dagen der jeg er kjempesulten kommer fort nok. Og da spiser jeg masse i flere dager før det roer seg igjen. Selv om jeg en periode nå spiser litt vel lite, så er energinivået på topp, for jeg har jo nok av energi med meg hele tiden og i ketose er den energien lett tilgjengelig for kroppen. |
Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg, men det jeg har gjort er å skrive ut hele denne tråden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614 Den er full av godsaker, for å si det mildt! Synes nå jeg da. Jeg har den i en ringperm, og så blar jeg frem og tilbake og finner noe godt å spise når jeg ikke har matlyst, eller er kvalm av lavkarbomaten. Dette har fungert veldig fint for meg, og alt jeg har forsøkt er godt! |
Sv: Lei Lavkarbo-mat...
Sitat:
Ellers har jeg laget barbeque-ribbe etter denne oppskriften og langstekt i ovnen. Knallgodt og kan hives i fryseren om noe blir til overs. Du må ikke ha sukker i rub-a-dub'en :) Server med blomkålmos, salat med feta/oliven/grillet paprika og bønnestuing om du kan spise såpass med kh :) |
Sv: Lei Lavkarbo-mat...
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Og den lett tilgjengelige energien du prater om, har jeg også massevis av!!!! hehe. Sitat:
[quote=Nerthus;1261879]Finnes gode tortillaoppskrifter a la lavkarbo også, og ikke minst gode [url="http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?[/QUOTE] Tuuuusen takk, gleder meg til å prøve ut de tortillaene!!!!!! :sikle: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31. |