![]() |
Sv: Høy dose D3
Sitat:
|
Da ble det pluttselig slutt på å kjøpe D3 fra Shopping4net......:(
De har endret spillereglene og nå må en altså betale nesten like mye i frakt som for varen.... Skulle kjøpe D3 for 119 kr. og så til min forbauselse at frakten ble 99 kr.. Før har de sendt varen som brev, nå sender de bare med UPS...:mad::mad: Fraktkostnad/Fraktvilkår På samtlige ordrer tilkommer en fraktavgift (39 eller 99 NOK, avhenger av forsendelsens vekt og størrelse.) Ingen øvrige kostnader kommer i tillegg. Alle tollavgifter, matproduksjonsavgifter samt merverdiskatt er inkludert i angitte priser i webshoppen. Shopping4net, står for transportkostnaden og risikoen for forsvunnet gods. Du betaler bare en fraktavgift uavhengig av antall produkter du bestiller eller om ordren deles opp i flere forsendelser. Fraktkostnaden regnes ut automatisk i ordren din. Nedenfor gjelder kun ordrer som inneholder helsekost samt apoteksprodukter. Ordrer med helsekost, apoteks samt visse fitness produkter sendes alltid som pakke med UPS da disse må importeres av deg som privatperson i Norge. Dette gjør at Shopping4net ikke tar ut moms eller ev. toll i kassen eller på vår faktura, denne sendes separat fra Norske myndigheter til deg som kunde. Om du ved kjøpstilfellet kjøper andre produkter vil også disse sendes i samme pakke, dvs at de da også blir uten moms på fakturaen fra oss. Også andre produkter som kjøpes kan være tollbelagte. Ved endring av ordre der helsekostproduktet blir tatt vekk kan en pakke bli et brev for å minske din kostnad og da inngår momsen på fakturaen, akkurat som for alle andre produkter og ingen ekstra tilkommende faktura eller andre kostnader fra myndigheter tilkommer. |
http://bigvits.co.uk/products.asp?cid=239
http://bigvits.co.uk/products.asp?cid=241 De har rimelig frakt også, mellom 20-30 kr. hvis jeg husker riktig. Og varene bruker å komme fort. Jeg er veldig fornøyd med BigVits og de holder til i England. |
Takk amritam.....:) Da blir det Bigvits for meg óg, men har sendt klage til Shopping4net....:(
Hvilket av produktene til Bigvits er best da, mon tro??? :) |
Jeg pleier å bruke d-dråper for barn jeg.. Den inneholder kokosolje, så det er to fluer i en smekk. Det er D3 i de. Tar 25dråper=4000iu. Lett å dosere, og bedre enn å svelge unna 10 tabletter for å kommer opp i samme dose..
Jeg har ikke regna på priser, men jeg pleier ikke å handle fra utlandet. Hvorfor er det så få som bruker d-dråper? De har jo riktig type d-vitamin og inneholder fett. |
Nei, jeg vet ikke hvorfor ikke flere bruker D-dråper jeg Imse. Men for min egen del vil jeg tro det er bra nok med en kapsel med 5000IU per dag til kr. 0,44 istedenfor 30 dråper. Nå vet jeg ikke prisen for dråpene du bruker, men det kan du kanskje finne ut? :)
|
Hm, det blir nok dyrere ja, etter å ha regnet på det. Det koster noen og 70kr for 10ml.. Men bedre enn 10 tabletter i allefall. Sikkert greit å bestille på nettet;)
|
Ang. Shopping4Net, fikk denne mailen i dag:
Sitat:
|
Ja, jeg liker å handle på nett...Er så praktisk og billig atte....:D
Tenkte jeg skulle prøve denne - om ikke de som har erfaring med den har noen motforestillinger da....;) Venter litt og ser om noen svarer....:p Sitat:
Da burde de vel stikke kjepper i hjulene til forsendelser fra Bigvits også da? |
Sitat:
Elin |
Sitat:
Kan tenke meg det er litt spesielt med S4N i og med at de har en "norsk" nettbutikk slik at de faller inn under norsk regelverk på en eller annen måte. Det er i alle fall ikke noe de har funnet på selv, det er jo klart at de kommer til å tape mye på dette. |
Sitat:
Men da får de se til å legge ned den norske nettbutikken da, om det er det som er grunnen...:( |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kompenserer bortfallet av k2 med 100mcg k2 (Now foods), men det fungerte mye bedre for meg å få det fordelt utover dagen via 3-4 kapsler av d3/k2 blandet i en kapsel. Det stemmer også mer med hvordan vi egentlig skal få i oss sånt: i små doser fordelt utover dagen... (På magisk vis sluttet jeg å danne tannstein under bruk av k2, gitt... og jeg lager MYE tannstein... Renser hvert halvår og må i tillegg skrape selv. ) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05. |