![]() |
Sv: Mangel på fløte eller rømme?
Fint med smør her oppe i nord. Men nå spiser ikke jeg smør så det går uansett opp i opp :P
|
Vil bare presisere at det jeg i utgangspunktet lurte på er om det er vanskelig å få tak i rømme og fløte. Smør vet vi er et problem en del steder. Jeg lurte på det med fløte og rømme fordi her har det bugnet av dette i butikkene hele høsten og det er fortsatt like mye som vanlig i hyllene, mens det nå de siste to-tre ukene har vært nesten tomt hele tiden.
|
Sitat:
|
Sitat:
Nei, jeg spiser ikke smør. Jeg bare klarer ikke smørsmaken. Steker all mat i cocosa og når jeg en sjelden gang spiser brødskiver så vettu hva? Da spiser jeg bremykt (jada, det er 70% SMØR, men det smaker ikke døden slik smør gjør) :D Later ikke til at det er noen mangel på fløte og rømme, men det har vel kanskje med at det ikke lønner seg å bruke fløten til å utvinne smør av, så...da får vi jo overflod av fløte? Det burde vi jo, for fløten som skulle brukes til smør er jo fortsatt der. |
Prøver igjen - er det noen som vet om det fungerer å piske fløte som har vært frossen? Enten til krem eller til smør? :o
|
Sitat:
|
Sitat:
Her er det nok av fløte og rømme i butikkene. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10. |