![]() |
Sv: 3 kg opp på like mange dager!
Litt fett er det nok men sikkert myye vann;). Men ikke vær sint på deg selv for det er jul og du er veldig bevisst på at skaden har skjedd. Vær stolt av deg selv fordi du innser at nå er det nok. Det var den utskeielsen og fortsetter med mindre karbo og godt mot:p.
Så skal jeg love deg at innen et par uker så er du nede igjen der du var og evt lavere. Slik bruker det å være med meg.:) Lykke til. |
Noen kg opp her også. Har ikke skeia ut med mye sukker, men jeg spiser litt frukt og krem når jeg får servert det. Også spist et par poteter. Men for min sin del så er nok kg knyttet til salt mat, men også for mye kalorier og proteiner. Er ganske sikker på at de forsvinner de 2 første dagene når jeg er tilbake på normalen!
|
Jeg har fått 5 kilo ekstra iløpet av julen, og merker at det er mye vann som har samlet seg opp.
Det jeg har merket er at jeg blir svimmel og ør når jeg får i meg mye karbo, nesten som om jeg har drukket alkohol. Deretter får jeg veldig vondt i hodet i ett par dager, når kroppen skal kvitte seg med karboene. Skikkelig hangover! Det hjalp antageligvis ikke at jeg fråtset i sushi, når jeg alikevel hadde ramlet ut av ketose :D |
Var veldig redd jeg også for om jeg hadde gått opp så mange kg at motivasjonen forsvant. Men utrolig nok så har jeg ikke det. Har faktisk gått ned 200 g viste vekten i dag. Jeg har spist endel lavkarbo godteri og spiste masse poteter,kålrabi,rødkål og riskrem på julaften. Jeg tør ikke fortelle hvor mange plater med Bocca som har gått med bare i denne juleuken.:p
Men 'hang over' ja...... huff våknet om natten og ikke visste verken opp eller ned. Men ga seg heldigvis fort. |
Sitat:
|
Jeg gikk som sagt opp to kg på de tre juledagene. En av disse er allerede borte, den andre forsvinner nok i løpet av neste uke tenker jeg. Å stå stille to-tre uker på grunn av jula kan jeg leve med...
|
Sitat:
Siden du åpenbart ikke klarer å forstå/gjenkjenne problematikken... |
Sitat:
Nei det var faktisk ikke en spøk og dette tar jeg som en fornærmelse. Syns du bør begynne å tenke litt over hva du skriver jeg og hvordan ting kan bli oppfattet.:mad: |
Sitat:
Jeg har gått opp nå siste døgnet 800 gram, men hvis det skulle gjøre noe annet enn å forsterke motivasjonen for å stå på enda hardere både i kosthold, innstilling og vilje....hvorfor er du her inne og skriver da? Mener du seriøst at hvis du går opp 1 kilo eller 2 ila en kortere periode så mister du motivasjonen for å fortsette? Da tror jeg, og ta nå ikke dette ille opp, at du må lese mye mer om hva som påvirker og hvilke variasjoner du kan oppleve enten du velger det ene eller det andre kostholdet som slankemetode. Vekten vil uansett variere innenfor ulike variabler, det kan være hormonelle, følelsesmessige, stress, trening, vann, sykdom, etc etc som vil gi variasjoner. Det er jo totalen over tid som må være styrende. Om du går opp 2 kg ila en uke, so what? De forsvinner over et par mnd uansett, kanskje tilogmed etter en uke fordi , ja fordi de bare forsvinner bare du fortsetter å holde det du har begynt på, det som var ditt mål i utgangspunktet. Lykke til. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Uansett, jeg angrer ikke på snop og god mat i juletida..Det smakte bare himmelsk godt.. Men nå er jeg klar for ny dyst.. kun lavkarbo framover.. Tvi..tvi for deg..meg.. og alle andre.. Jeg heier på oss..:heia::heia::heia: |
Sitat:
Bare det sier jo litt da.... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57. |