Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Frukt/bær (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50155)

Sanney 02-02-12 07:14

Sv: Frukt/bær

nei det gjør dem ikke. for dem heter ikke blodappelsiner lenger, det var aaaaltfor voldelig og ekkelt. røde appelsiner heter dem nå.... (gjorde hvertfall det her i byen ifjor.. fikk en del kommentarer rundt lunsjbordet på jobben får man si :p)

StegforSteg 02-02-12 09:52

Vel, for meg vil de nok alltid hete blodappelsin :) Men det viktigste er at jeg kan unne meg en :heia:

index 02-02-12 11:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1275626)
I tillegg tar jeg i blant en skål yoghurt naturell med litt blåbær og en teskje Splenda.

La inn yoghurtmiksen min på diett.no, og kom ut med ca 23g karbo pr skål:eek:. Like mye som en banan det jo! Så nå er det slutt på yoghurten en stund, vekttapet har også vært mindre enn forventet den tiden jeg har spist yoghurt. Så da velger jeg å tro det er en sammenheng her, selv om jeg også har begyntt å trene i samme periode. Man burde egentlig ikke begynne med mer enn en ny ting om gangen, slik at man kan følge med på virkningene av det..

Yrla 02-02-12 12:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1294881)
La inn yoghurtmiksen min på diett.no, og kom ut med ca 23g karbo pr skål:eek:. Like mye som en banan det jo! Så nå er det slutt på yoghurten en stund, vekttapet har også vært mindre enn forventet den tiden jeg har spist yoghurt. Så da velger jeg å tro det er en sammenheng her, selv om jeg også har begyntt å trene i samme periode. Man burde egentlig ikke begynne med mer enn en ny ting om gangen, slik at man kan følge med på virkningene av det..

Legg inn maten du planlegger å spise før du spiser det:)Da har du kontrollen.

siljesfremgang 02-02-12 15:21

Er glad man kan nyte frukt og bær innimellom...:D Elsker krem med litt bær strødd over. :D

index 03-02-12 08:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1294926)

Jo jo. Det kan man jo også gjøre...

StegforSteg 03-02-12 08:41

Jeg skal bort i kveld, på "kosekveld" hos en kollega - og jeg skal ta med meg litt bær og vaniljekesam i en boks just in case hun fyrer opp med en fantastisk dessert :D

Mints 03-02-12 14:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1294926)

Det gjør jeg. Fungerer kjempefint ;)

Jeg har den siste uken spist 100 g bringebær i smoothie nesten hver dag, og det har ikke hatt noe å si for vekten, jeg går fremdeles nedover. Men så er det jo bare 3 g karber i disse 100 grammene med bringebær da ;)

siljesfremgang 11-02-12 10:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mints (Innlegg 1295692)
Det gjør jeg. Fungerer kjempefint ;)

Jeg har den siste uken spist 100 g bringebær i smoothie nesten hver dag, og det har ikke hatt noe å si for vekten, jeg går fremdeles nedover. Men så er det jo bare 3 g karber i disse 100 grammene med bringebær da ;)

Hva annet har du i den smoothien om jeg kan spørre?? :D:confused:

Mints 15-02-12 09:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang (Innlegg 1300516)
Hva annet har du i den smoothien om jeg kan spørre?? :D:confused:

100 g frosne bringebær
1 ss udo's choice
1 ss cocosa
1 dl kremfløte
1 egg

Smaker som snop :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.