![]() |
Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi
Sitat:
|
Sv: Sukrin på Kiwi
Forresten er det noen som kan si meg hvor mye et kryddermål stevia pulver fra nustevia(konsentrert stevia) tilsvarer i teskjeer sukker?
|
Sitat:
Kokosblomstsukker eller cocosasukker smaker aldeles nydelig, men har en gi på 35 sto det i linken et par poster lengre ned.. Så jeg bruker det med stor forsiktighet. Dyrt var det og når jeg kjøpte det. Et annet merke enn cocosasukker. Kjøpte på helsekost. Skal sjekke ut iherb. Er jo tross alt mye bedre enn vanlig sukker med tanke på bakst til ungene når de vil ha f.eks brownies eller annen sjokoladekake som særlig mellomstebarnet elsker. Der duger bare ikke sukrin. Angående det tråden egentlig handlet om. ;) Sjekket nærmeste kiwi i går. Null sukrin i sikte. :( Men ikke noe problem å kjøpe det fra iherb da. Bestilte ny pakke i går. :) Tror det er now foods sin som er gunstigst på pris? |
Da må din Kiwi ta en prat med min Kiwi, hehe. Jeg bor veldig sentralt i Oslo, og rundt meg har jeg en Meny, en Kiwi, en Ica og en rema1000. Til sammen på disse fire butikkene kan jeg telle et par atkinsprodukter, to sjokoladeprinsenprodukter, en butikk som har møllerens lavkarbobrødmix, og that's it. Meny-butikken har ikke engang Ketolyseproduktene.
|
Sjekket nå prisen på Sukrin på Kiwi. Den koster 76 kroner.
|
Sitat:
Dobbelposter i vei, har nemlig svart deg i den andre tråden også. |
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi
Sitat:
|
Siden vi er inne på stevia vil jeg advare mot den ikke-høykonsentrerte ,rene steviaen som inneholder maltodextrin som fyllmiddel fordi maltodextrin inneholder kalorier. Maltodextrin brukes også i splenda som fyllmiddel for sukralose. For å unngå den må man kjøpe sukralose liquid. Den steviaen som er ren er derfor å foretrekke. Som denne http://www.iherb.com/NuNaturals-Pure...ilo/24855?at=0
|
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09. |