![]() |
Sv: Marsskravletråden 30+
Takk! Det gikk fint :)
Lurer på om vi burde fått flytta tråden, for den ligger i feil underforum! o_O Enellerannen moderator? Help? Plz? |
Jeg er litt lei meg i dag, for jeg var så dum å veide meg. Har gått opp fem kilo :( Men masterinnspurt er litt sånn unntakstilstand da. Ingen unnskyldning for at jeg spiste en hel pose chips forrige helg. Men bortsett fra det så tror jeg egentlig problemet er at jeg spiser for lite og stresser for mye.
Men nå skal jeg bake kake. Grattis med kvinnedagen vakre kvinner! Jeg er å finne ved kjøkkenbenken :P |
Uffda vimsen :( :klem: Det går seg til, skal du se!
|
Sitat:
|
Aha, det virker endelig som om de kiloene jeg la på meg mens jeg var syk begynner å slippe taket. Sakte, men det skjer. Må kjøre ganske kontroll på både kh og kcal, dog.
|
Wow, nå virker det virkelig som om noe er på gli. Har gått ned enda en kg igjen. Kanskje kommer jeg meg ned til der jeg var før jul snart?
Hvordan går det med dere andre? Har alle reist på fjellet eller noe, det ble så stille her? |
Sitat:
kitsu: :heia: for nedgang!! |
Jag mauler müsli eg. Eller, jeg gjorde det engang i tiden. :P Nå mauler jeg solsikkefrø i stedet.
|
Jeg er i sogn, og har brydd meg lite med data denne helgen. Har kost meg skikkelig, løpt tur med hunden både i går og i dag. Og ikke minst shoppet og spist pinnekjøtt :D Blir vel dette som kan betegnes som en perfekt helg?
|
Så koselig, Anarko!
|
Sitat:
|
ååååååååh. hvorfor er det så utrolig slitsomt å være så hormonell og humørsyk rett før mensen? :-( muuuuh. *furte og sutre*
|
Oh, jeg har kjøpt meg nye løpesko, så skal straks ut og prøveløpe dem - skal bare lade iPoden først. Fant ut det var på tide, når de var på salg og jeg innså at de jeg har arvet jeg av en venninne for minst 5 år siden. Pffft. :P
|
Sitat:
|
Skoene var svingode å løpe i. Løp ned fra Fløyen uten at knær eller hofter protesterte, skoene tok seg av all dempingen. Var virkelig på tide med nye ja.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
God uke til både de hormonelle og de med rolige hormoner! |
Sitat:
|
Sitat:
I dag er jeg så støl at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg :lol: Jeg trente i går, og bestemte meg for å ta igjen for at jeg hadde vært lat en uke... Angrer litt akkurat nå, kan man si :D Men ikke mer enn at jeg har meldt meg på 75 minutter med yoga på treningssenteret i morra! I dag har jeg mer enn nok med å faktisk sette meg og reise meg, om jeg ikke skulle ha bedrevet yoga også:rolleyes: Venter på at bærene mine skal tine såpass at jeg kan lage smoothie nå :D Og i kveld, da skal jeg på motorpsycho-konsert! ÅÅÅÅH, som jeg gleder meg! |
Eg har vore heime med sjukt barn i to dagar og håpar eg ikkje blir trekt i AAP på grunn av det, for den stakkars skjerven strekk ikkje til som det er, men det kunne dei ikkje seie sikkert på NAV... Og ellers så kom eldstemann heim i dag og har blitt vaksinert og eg er IKKJE glad, for borna mine skal ikkje HA den helvetes-sprøyta. Eg hadde oversett namnet hans på lista over barn som var sett opp, og fikk ikkje sendt melding om at han skulle haldast utanfor. Nei, for det er vel altfor mykje forlangt at vi skal gi "informed consent" til slik inngripen i helsa deira! :realmad:
|
Huffda, Zillah. Hvilken sprøyte er det han har fått?
|
Det var MMR.
Han fikk da han var baby, før eg visste kva det var for noko, og eg berre "gjorde som dei sa", men ingen av jentene mine har fått ho. Revaksinering i 6.klasse. |
Prøvde den karbolett fra idun som pizzabunn. Syns det var godt :) Mektig var det også.
|
Altså. Hvordan er det mulig?? Jeg hadde bestemt meg for å skjeie ut med pommes frites til burgern i går, og bestilte burger uten brød og hele greia. Greit nok. Det var godt, det. Men plutselig hadde jeg bestilt og drukket en milkshake???:mad: Hvordan går det an? Som om hjernen bare kobla helt ut. Baaah.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18. |