![]() |
Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?
MD scrub`n skal bestilles :D
Forsøker på en blanding av det jeg har, kaffe som blandes med shea/jojobaolje. Shea/jojobaoljen er helt fast i konsistensen, smelter og årnær :p Gleder meg til å teste den ferdige miksen :D |
MD-skrubben er kjempegod, men jeg synes den er for dyr til å bruke på kroppen. Jeg kjøper kroppskrubb på H&M.
Det beste tipset jeg har er dog å bruke skrubbevott og en god dusjolje. Det er det mest økonomiske i lengden har jeg funnet ut. Kroppskrubb er virkelig forbruksvare! Jeg bruker L'Occitane-dusjoljen, men de har gode på apoteket også. |
Bare husk at skrubben bør brukes på kveldstid nå som sola kommer frem for fullt. Og den skal heller ikke brukes rett før man skal ta solarium.
|
Re: Har du en god bodyscrub å anbefale?
Et annet "tips" er å bruke den på nesten tørr hud etter dusjen, og la den sitte på 10 minutter eller mer før du skyller den av. Da får du best effekt av den.
|
Jeg bruker også kaffegrut og olje. :)
Men er også veldig glad i Body shop sine produkter. Fikk gavesett med shea til jul. O lykke! :D |
Den beste bodyscrub lager du selv av Havsalt og olivenolje.
Kjør havsaltet lett i blender så det ikke er for grovt, men fortsatt har tekstur. Resultat: myk hud uten nupper. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33. |