![]() |
Sv: LCHF & träning - ny bok!
Noen som har lest i denne boken nå? Jeg er litt nysgjerrig på om dere kan anbefale den?
|
Jeg synes den var nyttig.
Nybegynner! |
Sitat:
|
Sjekka om det var mulig å få boka sendt til Kindle fra Amazon , de har en del svenske bøker,men fant den ikke.Blir papir utgave på meg,går sikkert bra med svensk bare jeg kommer igang å lese.Ønsker dere alle en god uke.
|
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har fått lest så langt i den, men har yppelig anledning nå med forkjølelse og fri fra jobb i morgen!
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke nødvendigvis noen fordel med egne ernæringsfysiologer... Har forresten lest litt i Treningssuksess med lavkarbo og en annen amerikansk bok som jeg ikke husker navnet på - lånte den ut til en friidrettsutøver... men sånn i full fart så ser det ut til at det er mest erfaring med lavkarbo i forhold til utholdenhetsidretter/lengre løp. Tror kanskje ikke en friidrettsutøver som løper f.eks. 800 meter finner så mange eksempler eller konkrete råd til hvordan gå frem for å bedre resultatene sine gjennom kosthold. Håper jeg tar feil. Har som sagt bare skummet litt og ikke fått lest skikkelig i noen av bøkene. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18. |