![]() |
Sv: Fun light med Stevia
Nei, men om man drikker mye er det endel dyrere å drikke steviautgaven, kontra aspartamvarianten.
|
Sitat:
|
Skulle jeg ha drukket det, ville jeg definitivt ha kjøpt utgaven med stevia.
Jeg syns den ordinære utgaven med aspartam er skummel. Jeg skal kjøpe 2 flasker av den i morgen, og det jeg skal bruke det til er å drepe en stor maurtue... Det søte får maur til å slurpe det i seg, og aspartam kortslutter nervesystemet deres så de dør.... Det funker fantastisk, og er seriøst skremmende... Sånn bare for å spore av tråden helt mener jeg :D |
Sitat:
|
Sitat:
http://www.nrk.no/nyheter/1.6214299 |
Sitat:
Hm..... lurer på om det virker på brunsnegler jeg :confused: Det hadde vært noe det. |
Sitat:
|
Re: Fun light med Stevia
Noterer på handlelappen til vi skal til Sverige i sommer
|
Fortsatt veldig god!:) Spesielt den mørkeste.
|
Kjøpte en flaske av den med jordbærsmak for ha med på kanotur denne uka som har vært. Syntes den var kjempegod jeg, men jeg drakk den veldig uttynnet minus første flaska jeg blandet( hele saftflaska varte fra mandag til søndag).
|
Jeg kjøpte med tre av hver smak her om dagen, og de er ganske gode.
Jeg er nok minst for den med blåbær, men den går da greit ned :) Skremmende å lese om hva aspartam gjør med maur, det får en til å lure på hvilke langtidsvirkninger det kan gi hos mennesker. Er det ikke samme folkene som står bak aspartam som står bak sukkerindustrien? Sukker er jo heller ikke skadelig i følge dem ;) Selv fikk jeg trøbbel med knærne, det gjorde vondt å reise seg fra å sitte på huk. Tilfeldigvis bestemte jeg meg for å slutte med Pepsi max da jeg leste en post her på forumet der noen mente det kunne påvirke blodsukkeret, da fikk jeg ganske kraftige abstinenser i en uke, men knærne bedret seg raskt. Nå skyr jeg alt som har aspartam i seg. Er det noen nettbutikk der ute som selger denne saften til Norge, forresten? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31. |