Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   IKKE vær denne fyren (litt humor må man ha) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51833)

TrillTrall 27-04-12 10:39

Sv: IKKE vær denne fyren (litt humor må man ha)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1337326)
Vel - nå ble jeg brått veldig akademisk interessert i hvordan dere ser ut når det gjelder som mest i senga... :p

:o Det tenkte jeg faktisk på i "kampens hete" i går kveld... At det kanskje var like greit at lyset var slokket. ;)

Runegutt 27-04-12 10:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1338993)
:o Det tenkte jeg faktisk på i "kampens hete" i går kveld... At det kanskje var like greit at lyset var slokket. ;)

Ehhh. Lever du ikke etter TVidealene? Alltid nysminket og pen, også under "fysiske utskeielser?"

Bulldog 27-04-12 10:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1338978)
Som sagt, har jeg i ryggraden å slappe av i muskler som ikke er nødvendige.

Hvis du mener dette i fullt alvor må du lære deg løfteteknikk eller slutte å løfte vekter før du skader deg.

TrillTrall 27-04-12 11:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1338998)
Ehhh. Lever du ikke etter TVidealene? Alltid nysminket og pen, også under "fysiske utskeielser?"

:lol: nei. :) Lille Gubben liker best damer uten sminke og heldigvis elsker han meg som jeg er. :) :love:

smgj 27-04-12 11:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1339009)
:lol: nei. :) Lille Gubben liker best damer uten sminke og heldigvis elsker han meg som jeg er. :) :love:

+1 til gubben din. (Og da liker han sikkert grimasene dine også.) ;)

TrillTrall 27-04-12 11:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1339012)
+1 til gubben din. (Og da liker han sikkert grimasene dine også.) ;)

Som om han sjøl ser ut som et glansbilde! :lol: Men verdens beste Lille Gubben er han uansett! :love:

Runegutt 27-04-12 11:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bulldog (Innlegg 1339002)
Hvis du mener dette i fullt alvor må du lære deg løfteteknikk eller slutte å løfte vekter før du skader deg.

Ingen fare Bulldog. for n´te gang. Ansiktsmuskelaturen er det jeg snakker om. Min ansiktsmuskelatur er trent. Jeg har rimelig kontroll over den. Selvsagt får jeg også rart ansikt når jeg løfter mot maks. Det er grader av ting her.

Det jeg egentlig forsøker å si, er at man ser endel av de som surrer rundt, som sikkert bruker mere muskelatur i ansiktet på beskjedne løft, enn de bruker i resten av kroppen. Har ikke noe å utsette på ansiktsbruken hos seriøse løftere eller byggere.

Glorfinia 27-04-12 14:21

Jeg er en kombo av the noob og the face. Men liksom, hva skal man gjøre da? Man må starte ett sted. Heller noob enn fortsatt svak. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.