![]() |
Sv: Grein du da du slutta å røyke? Hvorfor?
Jeg gråter uten og ha noe sug......
|
Etter å ha røkt i mer enn 20 år var det kun pur glede over at jeg endelig klarte å slutte. Mulig at det kom en gledeståre, men jeg husker ikke - det begynner å bli noen år siden jeg sluttet. :)
- |
Sitat:
|
Sitat:
|
Har vært røykfri i 1 uke nå og jeg er hurpete og veldig gretten. Årsaken til røykeslutt er at jeg skal ha en plastikkoperasjon om en uke.
Har hatt mange plastikkoperasjoner og har sluttet å røyke i forbindelse med alle sammen. Min reaksjon på røykeslutt er sinne og grettenhet. Ja, jeg blir sur og hurpete. Gubben min sier jeg endrer min personlighet når jeg slutter å røyke. :mad: |
Sitat:
|
Dere som blir sure og gretne når dere slutter å røyke:
Hvor lenge varer det? Samboer var ikke akkurat noen solstråle et par uker der, men han har absolutt blitt seg selv igjen! Og har vært det i de tre årene som har gått siden. For en kropp med abstinenser er ikke noen glad kropp, men det går jo over... |
Sitat:
Men da jeg slutta for syv år siden ble jeg helt fortapt men at jeg ble nedtrykt så lenge skyldtes nok ikke bare røykens fravær men en opprydding i mitt sinn jeg bedrev i samme slengen. Prøvde å gi slipp på kontrollbehovet mitt, redselen for menn/voldtekt etc. |
Bra det er en oppadstigende kurve så langt!
Høres ut som om det var mye å rydde opp i forrige gang! :klem: Stå på! Jeg synes livet er myye bedre uten røyk :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
Lengste jeg har holdt opp er tre måneder, men da var det rett før alt gikk rett i dass. Jeg kunne nesten blitt voldelig tror jeg :eek: Har også prøvd med medisinsk hjelp fra lege, men det hjalp ingenting. Det er ikke røyksuget som får meg til og tenne røyken igjen, men rett og slett at jeg har det så lite bra med gnistrende sinne, blir ei sur bitch og har tårer nok til og vanne hagen med en tørr sommer. Nå suller jeg meg ut og koser meg med røyken min. Bikkjene elsker det også, og bare jeg tar etter sigarettpakken står de klappet og klar til og være sosiale sammen med meg ute. |
Nice. Jeg kommer sikkert alltid til å savne morgen-og før jeg går til sengs-røyken, men suget forsvinner heldigvis. Sug er plagsomt når man ikke vil røyke. Kjenner ikke sug mer nå. Lettelse.
|
Sitat:
|
Det sies at den tredje og tiende dagen er verst, og tredje og tiende uka.
|
Takk. Når jeg tenker på røyk nå er det uten sug så dette går kjempefint. Nå er jeg ikke-røyker føler jeg.
|
Dette klarer du, Yrla! :heia:
Men når jeg begynte å tenke etter, så ahr jeg hørt at folk blir veldig følsomme når de blit fratatt vanene sine. Og du har jo en vane med røyken... Som du sa, på morgnen og før natten, f.eks. |
Jeg blir litt sånn avv allergi som jeg ble av røykeslutt kjenner jeg, så jeg holder en knapp på renseprosess.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11. |