![]() |
Sv: MAIskravletråden 30+
Jeg må bare juble litt her inne. I går hadde jeg siste vanlige dag på skolen (kveldsskole i tillegg til 100% jobb). Bare to eksamner igjen i slutten av mai, så er jeg helt ferdig :)
|
Her gikk det fra 14 grader og sol de siste to dagene til ca 0 grader og 5cm snø, det er absolutt mai. Tror jeg holder meg inne, for nå er alt kjempevått.
|
Hvilken størrelse t-skjorte har Røyskatten på seg i dag??:spent:
Er det xxl? Nei... det var det ikke. Er det xl, da i det minste? Nei.. Det var det heller ikke. Det er L!!! Det er en fuckings L. Er den kanskje litt stram? Ja, det er den :p ...men bare litt :D Visste jeg skulle ha målt cm, og ikke bare kilo!! |
Gratulerer Røyskatt! :D
Det er ikke for sent å begynne å måle cm, det er jo bare å sette igang! Her er nok singletten jeg har på meg i str XL, men jeg brukte den masse når jeg var gravid - Så den er godt utvidet og gir meg en følelse av at jeg er liten.. =P |
Sitat:
|
Her hører nok jeg hjemme også... ;) Er nok godt over 30 kilo fram til idealvekt... Så hei, hei! :)
|
Sitat:
|
Det er visstnok mai, men her har det snødd nærmere 15 cm..
|
Sitat:
|
Har snødd her også, men den er borte igjen nå. Heldigvis. I dag skal jeg lage middag/lunsj til de neste par dagene. Skal også få inn en treningsøkt. I natt er det nattevakt, i morgen seinvakt, og mandag tidligvakt. Rekner med å være ganske så skutt mandag. Men gode penger da :) Neste helg har jeg langhelg, og den skal nytes i sogn <3
|
Flott røyskatt :) Utrolig bra jobbet :)
|
Nei, nei, nei... De tar feil ALLE saman. DET HAR IKKJE SNØDD I DAG!
Det ser ut som snø. Det er kvitt, ja, eg innrømmer det, men det er ikkje snø. Det er mai. Det er vår. Det snør ikkje om våren, det snør ikkje i mai. Det er krystallisert regn. Ok? Bra. Da seier vi det slik. |
Enig med du zillah :)
|
Her har det faktisk ikke snødd. - Enda;)
|
det sludda sånn i 5 tia inatt, men det var allerede tørt på bakken og sol da jeg sto opp ^^
|
Her er det masse krystallisert regn i øyeblikket.. ;)
|
Schnakkkkkkkkerrrrrr dere om mais her også??? :w00t:
|
Sitat:
|
åherregud. nå fikk jeg sykt lyst på grilla maiskolbe med smør og salt på :o
|
Heldigvis for meg så liker jeg ikke mais.. ^^,
Mai derimot er jeg fan av. Her var det skikkelig lørdagskos i går, så vekten har hoppet litt opp - Men det gjør jo ingenting, vedder på at det bare er masse vann og mat som ikke har forlatt kroppen enda.. :P Har jo ikke spist noe ulovelig! :D |
I dag har faktisk vekten sluppet litt. Men jeg kjente jo i går når jeg satte på meg vårkåpa, at den ikke strammet så mye som for en måned siden. Følte meg mye mere vel i den i går , så 2 kg+ har en del å si når det er cm som minker.
Nå sitter jeg her med en kopp kokoskakao. Skulle lage i går, og jeg orket ikke å varme boksen for å riste sammen melken, så jeg helte hele boksen oppi og en boks med vann og laget 8dl kakao. Det er 4 kopper det. Nå hjelper jo mannen meg med å drikke den. 4dl kokosmelk blir ganske hefitg, det er jo temmelig energirikt og når en kopp er 200kalorier, så blir det fort mye ekstra energi som bare drikkes. Jeg er ikke så kjempeopptatt av kalorier, men jeg har noen ganger gått i fella ved å få i meg litt for mye flytende energi som jeg drikker i tillegg til maten jeg spiser. |
Har bare 100 gram igjen til jeg har gått ned 25 kilo på lavkarbo :) Satser på at den er nådd til imorgen :) Gleder meg til å gå på vekten imorgen :) er jo en fin milepæl :)
|
Sitat:
|
Baff. Jeg er teit. Har jobbet mye i det siste, er sliten, og kom nettopp hjem, gretten og blaut etter seinvakt. (Blaut pga regn og glemt paraply). Min mann biter negler. Det går meg på nervene, og uten tvil ekstra spesielt i kveld. Så jeg klarer å få han i dårlig humør. Nå har jeg også dårlig humør (enda dårligere), men har i tillegg noe dårlig samvittighet. Skal (unnskyld) faen meg være glad når jeg har fått sovet ut. Faen.
|
Starta med migrene i går kveld, som fortsatte til midt på dagen i dag. Nu er magen helt i ulage. Dette er en mystisk sammenheng!. Har hatt det sånn alltid. Først migrene, så går magen. Hrmf.
Det bra er at jeg er i ketose fortsatt. Av en eller annen årsak stiger blodsukkeret litt når jeg går ut av migrenen. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29. |