![]() |
Sv: Årsrapport fra meg
Godt jobba :heia:
|
Dagens inntak: salat og en burger.. 3 gram karbs... Mengder med vann... varmt i dag gitt.
eggerøre med en kalkunpølse i, klarte rett og slett ikke å dy meg. noen jordbær |
ost, kyllingfilet og salat
|
gårsdagens inntak, karbonade og eggerøre, burger med ost på, salat, kan ikke være alt for mange karbohydrater...
|
Dagens inntak, 1 karbonade, ost og kalkunskinke og agurk.. masse vann
|
Sitat:
|
ost og kalkunskinke med agurk gikk i flere omganger.. hehe
|
dagens inntak: ost og kalkunskinke, 1 jordbær, agurk.. fiskeboller i karrisaus, der gikk karbo innholdet mitt i dag. så en osteknekkis med kyllingleverpostei. planlagt nattmat er fetaost og tomat og agurk.., ble ike planlagt nattmat, ble osteknekkis med hot taco smøreost istedet.
|
Dagens: 150 gram grillpølser (6 karb per 100 gram)
150 gram kyllingsalat (2,5g karb pr 100 gram) vann og kaffe og litt fløte |
gårsdagens inntak: ost, 2 jordbær, halv kyllingfilet, 1 burger med ost, salat, og litt mer ost.
Gladnyhet idag... Ifølge weightchart så har jeg nå gått ned 33,33% av den jeg en gang var.. Har mistet en tredjedel :) Synes jeg kan være litt kry nå :) |
Sitat:
|
Sitat:
Ellers har du vært knalldyktig. Hva sier omgivelsene? |
Hehe, hemmeligheten er at jeg ser for meg eksen til mannen hver gang jeg får lyst til å ta mer hehe.. Omgivelsene synes at jeg har vært kjempeflink, mange som tror jeg har en vilje av stål.... Men jeg synes dette er enkelt, er ikke sulten i det hele tatt nå når jeg går på lavkarbo
|
Sitat:
|
http://www.google.no/imgres?imgurl=h...QEwAg&dur=2157
eksen til mannen.... er ikke dette motivasjon så vet ikke jeg... |
Vel da har mannen vært hjemme og jeg har ikke lagt på meg mer enn 400 gram... Det kaller jeg stålvilje hos meg selv, mannen er en sukkergris uten sammenligning. snakker skolebolle til frokost og is /kake til middag... Så jeg er umåtelig kry, og satser på at de 400 grammene er borte imorgen. :)
|
dagens inntak: grillmat... alt for mye sådan.. har ikke oversikt, men gurimalla så mett jeg er.
og så kremfløte og frosne bringebær (ala is) så ble det kalkunskinke og ost til nattmat. |
Fant en fin en på facebook:
Koffein er skadelig... Fett er skadelig... Sukker er skadelig... Salt er skadelig... For mye sol er skadelig.. For lite sol er skadelig... For lite trening er skadelig.. For mye trening er skadelig.. Men ikke bekymre deg...for det er skadelig også... Ha en bekymringsfylt dag :) Sånn: da var det dagens inntak: fårepølse med kyllingsmøreost, fårepølse med agurk og majones.. oppdaterer senere. middag ble litt kjøttdeig i tomatsaus, salat og brokkoli. 2 sneier med ost, en slurk med fløte. og masse vann. |
Dagens inntak: fårepølse og majones, og lavkarbolasagne. Så langt... Har skikkelig lyst på jordbæris... så det blir vel det straks.. åh, og jeg skeiet ut med en nektarin.. Håper den ikke ødela hele lavkarboen for i dag.
|
Re: Sv: Årsrapport fra meg
Sitat:
|
Ja det var det bildet da.. hvordan skal jeg få det til tro når jeg er her helt alene..hehe skal se hva jeg får til :)
|
1 Vedlegg
se så, da har jeg klart det :)
|
Sitat:
Jeg blir målløs! Du har jo bare vært ufattelig flink!! Skal du fortsatt ned i vekt? |
Tusen takk :) Ja jeg skal ned 7 kilo til, så får jeg se hva jeg gjør, da er jeg ifølge bmien ikke normalvektig enda.. men hvor skal man slutte liksom.. får kommentarer nå om at jeg er tynn nok.. Vi får se hvor jeg slutter :)
|
Du bør kanskje ta en sånn kroppsanalyse? Jeg mener, BMI stemmer ikke for alle, rett og slett.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17. |