![]() |
Sv: Aktivitetsutfordring for +30 gruppen
Så absolutt! Vil helst ha med beina og alt på en gang jeg, men det skal jo være små utfordringer. Ta beina neste gang . :D Så gøy at du er med!
|
Håper flere slenger seg med! Gårsdagens lille trening ble ihvertfall gjort og jeg kommer med en ny utfordring!
Dagens utfordring : Spark opp med knærne til ca livhøyde, gjerne mot en pute eller om noen holder hendene frem så du får litt motstand, alt du klarer i 30 sekunder :) |
Høres bra ut!
|
Slenger meg med her jeg :) Gjorde gårsdagens, så da får jeg kaste meg ut dagens også :visemuskl
Supert tiltak!!! |
Så bra. :heia:Dagens var hard synes jeg, hehe. Formen er ikke den sammsom da jeg trente kicboksing, nei, Da gjorde vi dette igjen og igjen.
|
Kickboksing ja, da har du sikkert flere gode øvelser på lager! :)
Dagens er også utført så da venter jeg i spenning på hva som dukker opp i morgen! Føler jeg ikke tok ut maks i dag, men kjente det (skal ikke så mye til kanskje...) :rolleyes: Men men... |
Føler meg litt blånd nå, for jeg skjønte ikke helt øvelsen... sparke opp knærne?
|
Sitat:
Noen andre som vil ta dagens utfordring, eller så slenger jeg gjerne inn en i dag og jeg altså. Titter innom om en times tid og ser om det er kommet noe :D |
Sitat:
|
Så bra! :D
Var ute så lenge i går at jeg glemte hele utfordringen. Kommer med en igjen jeg! Dagens utfordring : Utfall m. hopp i mellom. 10 x 30 på hver bein :) |
Sitat:
Jeg tar 3 serier a 10 på hvert bein jeg:rolleyes:. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Oi oi, her henger jeg etter... Får gjøre utfall i dag jeg :o
Og siden jeg er her først i dag (på noen dager ;)) så får jeg prøve meg på en øvelse og da! En styrkeøvelse jeg var veldig glad i er som følgende: Ligg på ryggen med bøyde bein, føttene så langt inn til rompa som mulig, løft opp rumpa med bena og hold litt så høyt opp som du kommer før du går rolig ned igjen. Armene skal ligge strakt langs siden, og skuldrene skal være i gulvet hele tiden. Håper forklaringen var forståelig! Skal vi si 3x10! |
Sitat:
|
Kom igjen folkens! Selvom det er sent, så kommer jeg med en utfordring ettersom ingen har kommet med en i dag :)
Dagens utfordring : 30 vanlige sit ups. 30 ved å ligge på ryggen og ha strake samlede ben opp og ned, nesten ned til gulvet. Og kan avslutte med 20-30 sek. i planke :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24. |