![]() |
Sv: Juni 2012- veie/måle-tråd
Første måling:
Hals: - Overarm: - Bryst: - 1cm Under: -2cm Midje: -1cm Valk: -4cm Hofte: -1cm Rumpe: -1cm Lår, oppe: -1cm Midt på: ? Nede: ? Legg: - 0,5cm Ankel: - |
Mandag 04. juni
Vekt: 90,8 Mandag 11. juni Vekt: 89,1 (-1,7) Mandag 18. juni Vekt 88,6 (-2,2 siden start) Mandag 25. juni Vekt 87,0 (-3,8 siden start) Totalt har jeg gått ned 12,4 kilo siden i fjor påske. Det er jeg meget fornøyd med. :) |
(28. mai 2012 = 106.8 kg)
4. juni 2012 = 102.9 kg (-3.9 kg) 11. juni 2012 = 103.1 kg (+0.2 kg) 18. juni 2012 = 101.3 kg (-1.8 kg) 25. juni 2012 = 100.0 kg (-1.3 kg) Skulle ønske jeg tok mål da jeg begynte. =p Tror ikke jeg orker å begynne nå. Begynner å se litt forskjeller på kroppen da, klær som passer bedre. |
Hei
Hiver meg på,prøver å veie bare en gang i mnd. Start vekt ca en mnd siden: 78,8 Vekt i dag 75,7. Veldig fornøyd. Orker ikke måle og ordne,er litt redd for å bli helt fiksert.Vil ikke at vekt og mat skal bli så viktige ting og ta så mye krefter og tid.Slik er vi vel alle forskjellige å må finne vår egen vei. Det er foresten en av de tingene jeg virkelig liker ved mitt nye kosthold,jeg tenker så lite på mat.Det frigjør masse energi! Deilig.En annen ting jeg liker er å kunne kjøpe ny sommerkjole på Marimekko salg og synes jeg er fin når jeg ser meg i speilet! Ha en god dag alle. |
Da fikk jeg og endelig veid meg!
18. Juni - 110 kg 28. Juni - 105,8 (-4,2 kg!) |
Imponerende, Melodi! Gratulerer. :D
|
Hei
jeg henger med dere også.. jeg er 36 år, 2 små barn på 3 og 6 år har begynt på Ketolyse for 2,5 uke siden.. er forbi hodepinne og alt annet ubehag start vekt :79,9 mål : 68 idag : 78,6 - 1,3kg :) jeg synes at det går litt smått med tanke på at jeg følger slavisk kuren..men det er sant at jeg er dårlig på å gå tur 30 min daglig. Jeg er bevist å gå opp og ned trappene, går tur helgene.. håper at det holder.. |
Hei
Da er det to uker siden forrige veiing så da er det å prøve igjen. Oppstart: Vekt 94 kg Midje 102 cm Rumpe 108 cm Måling 15.05 Vekt 91.3 kg Midje 99 cm Rumpe 106 cm Måling 29.06 Vekt 89.5 Midje 96 cm Rumpe 105 cm En nedgang på 1.8 kg de siste to ukene er jo akkurat midt i blinken. God start på helgen dette!!!!! Aragorn |
Så bra resultater dere har!!!! Kjenner et litt stikk av misunnelse :D
Jeg hadde måledag i går, men var ikke helt i form, tok det i dag i stedet. Og det har ikke skjedd noe siden sist uke :confused:?! Jeg har minket noen mm i bena, men det er ikke noe å skrive hjem om... Hmmm, ikke bra, dette her. Jeg har trent, vært mye ute i hagen, osv, og stort sett spist som normalt. Jeg har hatt et par dager hvor jeg har vært veldig "hungrig", men da har jeg spist et par ekstra skiver lavkarbobrød. Tror det er hormonelt betinget, vet jeg får det rundt en gang i måneden når jeg tenker godt etter. Nå har jeg i hvert fall dokumentert det, skal følge med. Ja, ja, jeg får vente til neste uke og se. Fortsatt god søndag! |
Hei
Det er kun en uke siden forrige måling, men siden jeg reiser på ferie i morgen så ønsker jeg å ta en ny måling nå. Oppstart: Vekt 94 kg Midje 102 cm Rumpe 108 cm Måling 15.05 Vekt 91.3 kg Midje 99 cm Rumpe 106 cm Måling 29.06 Vekt 89.5 Midje 96 cm Rumpe 105 cm Måling 07.07 Vekt 87.6 kg Midje 95cm Rumpe 104cm En nedgang på 1.9kg på en uke? Det var da voldsomt. Fin start på ferien iallefall, og en god motivasjon for å holde ut. Aragorn |
Startvekt: 67.8 kg
Uke 1: 66.2 kg (totalt 1.6 kg) Uke 3: 65.5 kg Uke 4: 64.6 kg (Totalt 3.2 kg, 1.5 cm mage, 3.5 cm lår og 3 cm rumpe) Det går sakte, men sikkert nedover. Motivasjonen er ikke på topp og jeg er ekstremt matlei. Om 3 dager reiser vi på ferie. Er redd for at det blir vanskelig å finne mat som er tilpasset mitt behov alle disse dagene. |
Hei
Da er jeg tilbake etter to uker ferie .Det ble mye vin ,mye mat og en del bær. Men,selv om det var mye i mengde så var det 99% lav karbo.Løp mye,for det liker jeg,Nike +GPS fortalte meg at jeg hadde løpt ca 7 mil på de to sommer ukene,ikke verst. Veide meg nå ,var litt spent på det. Start vekt 78,8 Vekt 26/6 75,7 Vekt i dag 75,4 Det er jeg veldig fornøyd med, målet var å ikke gå opp i løpet av sommer ferien. Neste vekt tar jeg 1august.Jeg blir helt nervøs av å veie meg for ofte. Ha en fortsatt herlig sommer:) |
Her var det ikke mange igjen !
Men jeg er her og har veie dag i dag. 1/6 78,8 26/6 75,7 18/7 75,4 1/8. 74,4 Jeg er fornøyd,speilet forteller meg at kroppen har endret seg mye. I mange år har jeg sirklet rundt 80 kg,gikk jeg ned litt,så var det vips opp noen uker senere.så en jevn nedgang nå er fantastisk bra. Om en ukes tid drar jeg på ferie igjen ,neste veie dag er 1/9. Forventer ikke å gå ned i ferien,for da blir det lett mye vin .men opp skal jeg ikke . Siden det ser ut som jeg er helt alene i denne tråden nå ,så klapper jeg meg selv på skulder og sier godt jobba :D |
Sitat:
|
Tusen takk for oppmuntrende tilrop.
Klart vi "holder ut" spiser mye god mat og føler oss bra! :) |
Jeg er egentlig med, men det har ikke skjedd så mye, hatt stillstand de luxe! Men på mandag målte jeg meg, og jeg har minket!!!!
Mål: Overarm: -0,5 cm Bryst: - Under: -1 cm Midje: -1 cm Valk: -3,5 cm Hofte: -1,5 cm Rumpe: - 2 cm Lår oppe: -1 cm Midten: Nede: Legg: -0,5 cm Hals: (skjønner ikke hvorfor jeg måler halsen, men det får stå til!) Totalt 11 cm minus! Da jeg startet å måle meg var jeg tilsammen 871 cm fordelt på 12 punkter. Mandag var jeg 813 cm, det vil si at jeg har tapt 58 cm!!! |
Så fint at du er her ElisaT ,følte meg litt alene.
Så bra med nedgang i cm, høres ut som mange cm synes jeg,så flott! Gleder meg til å høre hvordan det går videre.:) |
Sitat:
|
18.06.12 - 92.5
25.06.12 - 88.0 5.08.12 - 86.1 Har vippet mellom 88-91 i hele nå juli på grunn ferien, men nå er jeg klar igjen, og motivert for mer nedgang. :) |
Så bra!
Lykke til med mer nedgang:) |
Jeg jobber fortsatt med målingen min, sist jeg målte meg var over en måned siden, og siden den gang har jeg gått ned 12,5 cm! Nå er jeg 800,5 cm til sammen, fordelt på 12 punkter over hele kroppen. Jeg har mistet 70,5 cm siden mai! Hurra!
Noen andre som fortsatt er med :)? |
Hei ElisaT
Så flott at du har gått ned mange cm ,flink er du . Jeg er med fremdeles,siste ferie uka startet i dag ,veier meg når ferien er over. Har vel blitt litt mye vin i ferien ,men maten har vært bra .Trives med lavkarbo.:) |
Sitat:
Tror aldri i mitt voksne liv jeg har kommet hjem fra ferie lettere en da jeg dro. Lav karbo er vel det smarteste jeg noen gang har starta med . Nå må jeg finne en metode for å kombinere dette livet med skiftarbeid og stress. Det burde vel gå ? Vinen får roe seg i flasken en stund framover . Løping må jeg få tid til.den har topp prioritet,fordi det er så gøy. Veier igjen om en måneds tid,dette er sannelig morsomt.:D |
1/6 78,8
26/6 75,7 18/7 75,4 1/8. 74,4 1/9 73,5 1/10 73,0 Jeg er fornøyd,speilet forteller meg at kroppen har endret seg mye. I mange år har jeg sirklet rundt 80 kg,gikk jeg ned litt,så var det vips opp noen uker senere.så all nedgang er bra. Men det går jo ikke så rasende fort ,det er mulig at oktober kan være en mnd. Hvor jeg har mer fokus på mat og er flinkere med vann,grønnsaker ol. Ellers er jeg fornøyd og glad og synes ikke jeg savner noe. I går løp jeg en mil på 59,50 og det er jeg fantastisk fornøyd med .Det har vært vår/sommer/høst sitt store fokus,er veldig glad.Egentlig er det mye viktigere enn vekta kjenner jeg på . |
I dag veier jeg 72 kg.En kilo ned på en mnd......
Kan jo ikke påstå at det er mye,men på den annen side så har jeg det veldig bra. Sover rimelig bra,alltid en utfordring for en skiftarbeider,spiser mye god mat,trener bra og synes ikke jeg forsaker noe. Tror jeg fortsetter slik og ser hva som skjer til 1/12 :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45. |