![]() |
Sv: Juliskravling 30+
Sitat:
|
Er det forresten noen som kan anbefale klesbutikker i København som selger klær i store størrelser? Jeg kjenner til Zizzi, men hadde vært morsomt å titte innom andre butikker også :)
|
Hvis du googler stormode københavn får du opp en god del.
|
ÅÅÅ, jeg er så skuffet over meg selv! Har gått opp 3,2 kg på 2 uker! Er det mulig! Har spist helt enormt mye, skikkelig fråtsing. Følte meg så bra for litt siden når jeg var slankere enn noensinne, men nå føler jeg meg helt råtten. Tok meg 2 uker å gå opp 3 kg, tar meg nok myyye lengre å gå de ned igjen.
Meen, på den andre siden lar jeg meg ikke skremme så altfor mye, for jeg vet at jeg kommer tilbake på riktig spor igjen. Men det er alikevel veldig kjedelig, og absolutt ikke første gang det skjer. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå reiser jeg bort en stund, så da blir det stille fra meg... Regner vel også med at det blir noen utskeielser iløpet av ferien også, men skal prøve at det ikke blir for mye. Jeg kommer tilbake om noen få uker, klar for en fin lavkarbohøst :D
|
Er nå tilbake fra Kreta. Har storkost meg, og holdt lavkarbokost hele tiden. Mye gresk og kretensk salat, fetaost, og grillet kjøtt. Og tzatziki! Namnam! Har handlet inn en del krydder, og allerede invitert en venninne til gresk aften når hun en gang er tilbake fra ferie :) Er på sunnmøre en dag til hos svigers, og gleder meg til å komme tilbake til Bergen i morgenkveld, selv om det betyr at jeg straks går i gang med å jobbe igjen.
|
Sitat:
Leve lavkarbo i Hellas er hvert fall ikke vanskelig! Sååå mye god mat! Særlig grillspydene med god salat er kjempegodt! :sikle: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Man får høstfølelse når man ser ut ja... bah, etter en uke med full fart hele tiden så merker jeg at jeg er rastløs nå som hverdagen er tilbake. Nesten så jeg gleder meg til å jobbe igjen slik at jeg har noe å gjøre på. Kunne godt ha tenkt meg en joggetur, men her på sunnmøre er været så surt at jeg begynner å lure på om vi har hoppet over et par sommermnd og gått rett til oktober.
|
Jeg gruer meg til i morgen!!!! Vil sååå gjerne være tosifret!!! Har gjort alt riktig i dag. Ikke spist salt, drukket rensete, ikke trent hardt... Jeg viiiiil! Blir jo ikke deppa hvis ikke, men jeg viiiil! Gleder meg voldsomt til å stå opp og gå på vekta. Jeg snikveier meg ikke så jeg aner ikke hvordan det går:o.
|
Var nede på kinsarvik i dag. Der har de fått lavkarbois! Jeg kjøpte ikke altså, men syns det er flott at vi får slike ting tilgjengelig også.
|
Vi er ogsaa paa ferie i Hellas, jeg syns det er lett aa spise lavkarbosk, men du verden saa mange overvektige mennesker det er her. Mannen min sier det er en kombinasjon av all oljen og alt snopet. Serveringsdama forstod ikke at jeg ikke kunne drikke raki med honning som vi fikk On the house. Jeg maatte bare smake, den var kjempegod forklarte hun. Tilslutt sa jeg at jeg hadde diabetes, men nei raki med honning var suverent for alt sa hun. Ellers saa koser vi oss maksimalt.
|
Og der var det >>> AUGUST<<< da!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13. |