![]() |
Sv: Septemberpratetråden
Kunne ønske jeg hadde gode råd mot slitsomme medpassasjerer. Når det gjelder folk som sparker i ryggen pleier jeg å snu meg og be pent om at de må gi seg med det... Prøver å ikke la det gå så lenge før jeg sier ifra at det koker under topplokket :D
|
Godt å både kjenne og se at jeg er på vei nedover igjen nå :) Kroppen er sånn "lavkarborar" og jeg svetter mye mer enn normalt. Og vekten snigler seg nedover. Herlig! Og enda bedre er det at jeg ser ingen høykarbofarer som selskaper eller lignende i tiden fremover :D
|
Sitat:
Så bra det går rette veien :) Nå er vi begynt å nærme oss oktober her.. Tiden går skummelt kjapt! Jeg prøver å fikse døgnrytmen. Står opp tidlig, men kroppen vil tydeligvis ikke sovne særlig tidligere enn før, så til tross for kaffe, så sitter jeg nå og tenker på hvor deilig det hadde vært å sove noen timer :P Men det her skal jeg holde ut! |
Hei
Har holdt på bare noe få uker, men dette går strålende. Ikke bare raser jeg ned i vekt, men føler også treningen blir mer effektiv :) Spør meg selv stadig "hvorfor har jeg ikke begynt på dette før" Hatt en liten sykdomsperiode med en liten sprekk fordi det eneste jeg fikk i meg var en brødskive. Dersom dette fortsetter å gå i denne hastigheten gleder jeg meg til sommeren :):) Prøver å gå i store posete klær på jobb for å skjule ned gangen slik at jeg brått en dag kan komme med noen litt mer tettsittende og overraske alle. Kanskje litt barnslig, men pytt sand.. |
Sitat:
|
Sitat:
Tenkte jeg kanskje skulle ta en tur til frisøren og begynne å bruke sminke daglig når det begynner å syntes i fjeset slik at de kanskje tror det er det :p Skal på jobb seminar og en måned og dersom jeg fortsetter i samme tempo, vil det syntes da, og vurderer å kle meg opp til middagen.. Vi være langt i fra målet, men det vil syntes godt |
Jeg smakte pittelitt på den nye melken styrk i dag. Den smakte faktisk litt som fløte.
|
Sitat:
Vi drikker nå ekstra lett |
Sitat:
|
I kveld bestilte jeg 10 pakker med miracle noodle fettucini. Jeg er kjempespent, og gleder meg veldig! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Høres spennende ut, gleder meg til å høre om dine erfaringer :)
|
Sitat:
|
Da har jeg laget en oktobertråd - tenkte det var på tide:D
http://forum.lavkarbo.no/showthread....92#post1389092 |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19. |