Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Septemberpratetråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52964)

Anarko 08-09-12 15:40

Sv: Septemberpratetråden

Kunne ønske jeg hadde gode råd mot slitsomme medpassasjerer. Når det gjelder folk som sparker i ryggen pleier jeg å snu meg og be pent om at de må gi seg med det... Prøver å ikke la det gå så lenge før jeg sier ifra at det koker under topplokket :D

bærrgen 18-09-12 07:28

Godt å både kjenne og se at jeg er på vei nedover igjen nå :) Kroppen er sånn "lavkarborar" og jeg svetter mye mer enn normalt. Og vekten snigler seg nedover. Herlig! Og enda bedre er det at jeg ser ingen høykarbofarer som selskaper eller lignende i tiden fremover :D

Anarko 18-09-12 11:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bærrgen (Innlegg 1383489)
Godt å både kjenne og se at jeg er på vei nedover igjen nå :) Kroppen er sånn "lavkarborar" og jeg svetter mye mer enn normalt. Og vekten snigler seg nedover. Herlig! Og enda bedre er det at jeg ser ingen høykarbofarer som selskaper eller lignende i tiden fremover :D

Høykarbofarer :D Den likte jeg!
Så bra det går rette veien :)
Nå er vi begynt å nærme oss oktober her.. Tiden går skummelt kjapt! Jeg prøver å fikse døgnrytmen. Står opp tidlig, men kroppen vil tydeligvis ikke sovne særlig tidligere enn før, så til tross for kaffe, så sitter jeg nå og tenker på hvor deilig det hadde vært å sove noen timer :P Men det her skal jeg holde ut!

Blåbærpiken 18-09-12 17:26

Hei

Har holdt på bare noe få uker, men dette går strålende.
Ikke bare raser jeg ned i vekt, men føler også treningen blir mer effektiv :)

Spør meg selv stadig "hvorfor har jeg ikke begynt på dette før"
Hatt en liten sykdomsperiode med en liten sprekk fordi det eneste jeg fikk i meg var en brødskive.

Dersom dette fortsetter å gå i denne hastigheten gleder jeg meg til sommeren :):)

Prøver å gå i store posete klær på jobb for å skjule ned gangen slik at jeg brått en dag kan komme med noen litt mer tettsittende og overraske alle.
Kanskje litt barnslig, men pytt sand..

Anarko 18-09-12 18:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Blåbærpiken (Innlegg 1383732)
Hei

Har holdt på bare noe få uker, men dette går strålende.
Ikke bare raser jeg ned i vekt, men føler også treningen blir mer effektiv :)

Spør meg selv stadig "hvorfor har jeg ikke begynt på dette før"
Hatt en liten sykdomsperiode med en liten sprekk fordi det eneste jeg fikk i meg var en brødskive.

Dersom dette fortsetter å gå i denne hastigheten gleder jeg meg til sommeren :):)

Prøver å gå i store posete klær på jobb for å skjule ned gangen slik at jeg brått en dag kan komme med noen litt mer tettsittende og overraske alle.
Kanskje litt barnslig, men pytt sand..

Syns den overraskelsesfaktoren er kjekk jeg :D Men de som er litt observante vil nok se det på ansiktet ditt :) Gratulerer med pangstart!

Blåbærpiken 18-09-12 18:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1383759)
Syns den overraskelsesfaktoren er kjekk jeg :D Men de som er litt observante vil nok se det på ansiktet ditt :) Gratulerer med pangstart!

Hehe..
Tenkte jeg kanskje skulle ta en tur til frisøren og begynne å bruke sminke daglig når det begynner å syntes i fjeset slik at de kanskje tror det er det :p

Skal på jobb seminar og en måned og dersom jeg fortsetter i samme tempo, vil det syntes da, og vurderer å kle meg opp til middagen..
Vi være langt i fra målet, men det vil syntes godt

Anarko 22-09-12 16:58

Jeg smakte pittelitt på den nye melken styrk i dag. Den smakte faktisk litt som fløte.

Blåbærpiken 22-09-12 17:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1385430)
Jeg smakte pittelitt på den nye melken styrk i dag. Den smakte faktisk litt som fløte.

Hvor mye karbohydrater er det i den?
Vi drikker nå ekstra lett

Anarko 22-09-12 19:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Blåbærpiken (Innlegg 1385433)
Hvor mye karbohydrater er det i den?
Vi drikker nå ekstra lett

Den er 4,6 g pr 100 gram :) Men til gjengjeld er den 50% mer kalsium i, og 50% mer protein i.. På den annen side koster den 26 kroner. Jeg drikker ikke så mye melk, men bruker det av og til når jeg lager hvit saus, eller i kaffe :) Akkurat denne kunne jeg tenkt meg å drikke et glass av innimellom da.

Anarko 22-09-12 19:51

I kveld bestilte jeg 10 pakker med miracle noodle fettucini. Jeg er kjempespent, og gleder meg veldig! :D

bærrgen 03-10-12 21:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1385479)
I kveld bestilte jeg 10 pakker med miracle noodle fettucini. Jeg er kjempespent, og gleder meg veldig! :D

Hva og hvor???

Anarko 03-10-12 21:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bærrgen (Innlegg 1389023)
Hva og hvor???

http://www.tokay.no/Miracle-Noodle/Miracle-Noodle Her :)

bærrgen 04-10-12 06:26

Høres spennende ut, gleder meg til å høre om dine erfaringer :)

Anarko 04-10-12 09:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bærrgen (Innlegg 1389069)
Høres spennende ut, gleder meg til å høre om dine erfaringer :)

De smakte i bunn og grunn ingenting, men pasta smaker jo ikke så mye det heller. Så jeg syns det var en suksess :)

milena 04-10-12 09:37

Da har jeg laget en oktobertråd - tenkte det var på tide:D

http://forum.lavkarbo.no/showthread....92#post1389092

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.