![]() |
Sv: Diett.no blir betaling
Sitat:
|
Sitat:
I diett.no har jeg fått i meg 9,24 g protein og i Shape up har jeg fått i meg 21 gram protein!! :eek: Nå ble jeg jo usikker på hvilken av disse som er riktig :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Så lite som jeg bruker diett.no så kommer jeg ikke til å fortsette med det. Jeg har lagt inn vekt med ujevne mellomrom der fra des. 2010. Det har jeg kopiert over i Excel nå. "Moro" å ha, men ikke så mye mer enn det.
Men forstår godt at de vil ha betalt for alt arbeidet de legger ned. Flittige bruker har jo også bidratt til både oppskrifter og til å få inn nye matvarer... |
Jeg bruker calories 2. Er kjempebra program :)
|
Sitat:
12 gram blåbær 15 gram mandler 1 kopp traktet kaffe 4 ss fløte |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sikkert ikke. Er sikkert noen matvarer som er lagt inn feil der også, akkurat som på diett.no. Det finnes en mulighet for å scanne strekkoder. Da får du akkurat den varianten du bruker, så blir det helt nøyaktig.
|
Sitat:
I tillegg syntes jeg det går i kalorier...det virker litt forsyrrende for for meg. Jeg har vert inne og endret profilen min slik at det står at jeg skal ha i meg 5% karber 20% protein 75% fett så da hjalp det... men må jeg endre i profilen igjen for å se hvor mange karber i gram jeg har fått i meg i løpet av dagen? |
Sitat:
|
Sitat:
Foreløbig holder jeg meg til diett.no... klarer meg ikke helt uten den enda kjenner jeg :) |
Sitat:
|
1 Vedlegg
Sitat:
Vedlegg 11058 Om du vil se gram eller prosent kan du velge selv. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg synes ikke 39 kr er for mye å betale. Jeg har lagt inn mange matvarer og oppskrifter der. Jeg liker også oppsettet med målvekt etc. 100 kroner hadde jeg ikke blitt med på.
|
Sitat:
Men det kan være lurt å leke seg litt med det. Jeg tror man skjønner mer om hvordan lavkarbo fungerer med dette regnearket enn med mye annet. Ingen myter - bare fakta :) (Som at 5-6 skiver for mye bacon på en dag kan utligne gevinsten fra lavkarbo når det gjelder vektreduksjon...) |
Sitat:
|
Kjempebra regneark! Tusen takk for at du deler!
|
39,- blir mye når man bruker programmet kanskje en uke annenhver måned...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |