![]() |
Sv: Treningstråd mars 2013
Sitat:
|
Veldig morsom trening i dag,plutselig økning i kg på nesten alt og 10 intervaller ,gøy:D
|
Sitat:
|
En liten ridetur:)
|
Ser at 300 kg i beinpressen ikke er urealistisk å oppnå. Økte til 236 kilo i går, 8x8-program med 10 sek hvile. Yihaa.
|
Gikk til et kurs i dag istedet for å ta buss, 1t 10 min ca, i -13 og gnistrende sol. :)
|
Sitat:
|
Knebøy,markløft,brystpress,stangroing,sidebøy,kabe lfly,planke og ti intervaller et min på et min av fra 10,5 til 14,5. 14,5 holder jeg på å fly av mølla og må holde meg fast siste 15 sekunder.:D God trening alle flinke treningsfolk.
|
Skitur! Nydelig tur i ca. -8/-10 grader, vindstille og sol som ble avløst av en liten måneskalk, det var ikke overvettes mange folk i marka heller så vi hadde stort sett løypene for oss selv. :)
1 t 45 min / 13,1 km, det var en aldeles herlig tur, men vi var ikke lei oss noen av oss da vi kom rundt og var tilbake ved bilen igjen... :lol: |
Re: Treningstråd mars 2013
1 Vedlegg
ENDELIG er ryggen min 100% friskmeldt etter strekken...:D idag var første dag jeg prøvde markløft etter 2 uker fri. og det kjentes veldig bra
Veldig fokus på teknikk idag ved markløft. Stremme mage og rumpe, se opp, rett rygg, tyngden ned i hælen . I går var jeg forresten på torviktbukt volleyball turnering, og vi kom på 3plass Ble ca 3 timer med volleyball da :) Her er vedlagt dagens økt |
Ferdig med dag tre, uke tre på C25K programmet. Uke 4 ser ut til å bli en killer-uke!
|
Hiver meg på treningstråden...
Slyngetrening etter over en måneds pause! |
1 time rask gange i nydelig vær :ja:
|
markløft,knebøy,pull upp,frivending,brystpress,smal push upp.
Prøvde reimer på markløft i dag siden stangen har en tendens til å skli fra meg ,ble bra.Styrke er morsomt da . |
Veldig dårlig på og logge treninga mi, men trener hver dag:)
I dag bel det, oppvarming romaskin, pullups, stående roing, skulderppress, omvendt roing, leggpress og planke på ball:) |
I går ble det 50min spinning og 90minutter volleyball.
Idag ble det 1t20min med styrketrening :) |
En lang tur i solskinn:-)
|
Ah, en treningslogg-tråd!
I dag: 2 km på mølla, 1 time styrke. Har vært skikkelig tung og slapp i kroppen de siste dagene (uaktuelt å trene!). Følte at formen var bra igjen nå - men jaggu sleit jeg; kunne bare glemme å øke, klarte knapt de kiloene jeg løftet sist! Vær så snill å si at dette går over...?? =))) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
55min fjelltur i går.
|
Jeg trener hver dag nå, som en utfordring, og i dag er det 55 minutter med spinning intervall (og ja, jeg gleder meg)!
|
15min på sykkel, lavt gir og rolig tempo... Etterfulgt av en mer intens økt styrke på overkropp.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35. |