![]() |
Sitat:
|
Sitat:
Og nu ble jeg så rørt av din støtte at jeg fikk litt tårere i øynene. :klem: |
At jeg følte meg lett til bens da jeg gikk fra toget i regnværet i morges:p
|
Jeg ble glad når jeg kom opp i Systemutvikling, det betyr at jeg er ferdig med Norsk, Historie og Religion for alltid!! i tillegg til engelsk, reiseliv, media, gym, biologi, økonomi og informasjonbehandlig, naturfag, bedriftsøkonomi, TYSK!, samfunslære, kan sikker ramse opp mange fag jeg er ferdig med. Matte trodde jeg at jeg var ferdig med for 2 år siden. men det får jeg igjen nå på lærerhøyskolen.. norsk og for den del..
|
gjett a' :D
at megleren ringte og sa at leiligheten er 100% miiiin :) ingen som benyttet seg av forkjøpsretten ;) :D |
At en person som var kjempesint på meg i går ikke er det lenger.... :o
|
At jeg snart er ferdig på jobb og kan gå og handle middag!
|
Rett og slett at jeg er ferdig på jobb og kan nyte godværet!:D
|
At HP sto opp med Robin som jeg har lagt og "kavet med" i hele natt (han er syk).
Det var så deilig å få sove! |
At prinsessen ga meg en stor og god kos i porten da jeg fulgte henne til barnehagen i dag; "Du er den beste mamma'n i hele verden i hele mitt liv!"
:love: |
At jeg hadde en flott og konstruktiv samtale med Aetat! :)
|
En flott og konstruktiv ______________ (sett inn det som passer) med Aetat?
|
At jeg ble ferdig med et foredrag i dag - en halv time før planen. Men aller koseligst var det at mannen min sa at han ble rørt over at jeg klarte dette!
(Åååå, han skjønner hvor tungt dette ville ha vært for meg for få uker siden... :love: ) |
at en venn kom innom og masserte den vonde nakken og ryggen min:)
silje |
at storesøster lager middagen, og lillesøster 'hjelper til'! :love:
|
Fikk skryt av frisøren min idag -ja, hun som snakker rett fra levra (og en gang kommenterte ketose-ånden min .. annen historie) - hun spurte "hva i allverden har du drivi med siden sist (2 mnd) - du har jo pinadø fått sexy spretten rumpe, stramme lår og flat mage - WOW !!". Og jeg smilte fornøyd (der jeg sto i mine nye lyse jeans og trang T-skjorte) - Pilates !! Hadde det komme fra hvem som helst andre hadde jeg ikke blitt SÅ glad, men som sagt - denne dama sier ALT rett ut - og da mener jeg ALT ! (Hun FIKK slengt på at nå var det bare armene igjen......men "jag hör inte" )
Spesielt glad ble jeg fordi jeg har liksom gått her og venta på resultat av treninga. I følge Pilates himself skulle vi etter: 10 ganger - føle forskjellen (yupp, det stemte) 20 ganger - se forskjellen (ja, JEG så det ja..) 30 ganger - andre se forskjellen. ENDELIG !!! Vel jeg har trent 34 ganger nå (ikke medregnet dagens - har ikke kommet så langt) og trodde ikke at andre enn sambo ville se noe...... Det er herved bekreftet at Pilates hjelper og at Josef'en ikke juger !! :D |
(åhhh Nilles pilates entusiasme gir meg dårlig samvittighet :( )
Jeg ble glad for en rolig kjæreste-dag med vandring langs sjøen på sandstrand, koselig kjøretur og kafébesøk med mat & kaffe... alt sammen med verdens beste kjæreste :love: |
Jeg ble SÅ glad da jeg kom på skolen i dag og så at mitt navn IKKE sto på listen over de som har kommet opp til eksamen !!
Det betyr - SOMMERFERIE :D:D:D Jippi !! |
hm. Att jeg fikk 600kr for å ha sotte mye barnevakt de siste ukene, og at jeg og lille "babyen" min hoppa 1.10 i dag! =D (er veldig stolt over att jeg fikk Tyra over en joker på 1.10, da hun er lita og blandig mellom to tunge arbeidshester)
|
Gratulerer anexiel!
Jeg? Hmmm. Nye sykkelhansker! Jeg liker hansker, og disse er kule og blå, og da gjør det ingenting at jeg må ha hjelm på (kjøpte forresten en som får meg til å fnise - den har blinkende baklys) når jeg er ute og sykler. Så hva sier dere, knall rød neglelakk til blå hansker, eller må jeg ut og finne en blåfarge som matcher sykkelen? Muskat |
Jeg er glad for at smboer`n ringte og sa at han kommer hjem en uke før tiden!!
|
At jeg kom på at jeg skal til kiropraktor i dag - og hele kroppen har slått seg vrang, så det trengs!
*krampe-positiv Fedonist* |
Sitat:
Ble glad da flere kollegaer kommenterte på tydelig vektnedgang på morgenen idag. Oppmuntrende start på uke :) |
Jeg ble kjempeglad idag da jeg fikk lov til å "låne" barnebarnet mitt i helgen. Iallefall fredag og lørdag. Gjett om vi skal kose oss :love:
|
Vi har fått en kjempepositiv melding på jobben i dag; Ja, til utvikling av et prosjekt :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44. |