![]() |
Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?
ÅÅÅÅ milde måne!!! 10tusen på gjestegave som itillegg ingen la merke til?! WOW! jeg og bruden tenker å holde oss til et par tre hundre TOTALT.
Har funnet flotte gaveesker på ebay og hjertesjokolade på ebay til ca 250kr totalt. Enkelt, fint, billig og koselig. Har googlet å sett noen har gitt bort vinglass til ALLE med navnet på bryllupsparet og dato. men gurimalle det er da totalt unødvendig for alle å ha med seg hjem, altså bortkasta penger! :P Nei, skal man gi bort gjestegave skal man kunne spise det opp mener jeg! ;) Eller evt om man får samler gavekort fra danskebåten,tusenfryd, liseberg osv osv årene før så man kan gi til alle. Ikke noe dilldall folk putter i en skuff for å samle støv og aldri kommer til å bruke... |
Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?
Nei huff! Hvorfor skal gjestene få gaver?
Bordkort pleier være nok, om de må ha noe med hjem.. de får tross alt dyre takkekort også. Datter giftet seg for 3 år siden, og det fineste (utenom dem da) var en video/stillbilde de viste for alle, om fra de møttes, var små osv, satt og tørket tårer hele tiden. Ikke bruk masse penger på noe folk flest ikke bryr seg om!! |
I søskenbarnet mitt sitt bryllup fikk vi småposer med konfekt.:) Kjekt det.
|
Sitat:
Jeg har og vært i bryllupp der alle fikk en liten såpeboble ting forma som en brudekake(billig på ebay) og småposer med konfekt.. Kjempekoselig :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Oh believe me, jeg sier langt fra alt jeg tenker! Men jeg ante ikke at folk var så innmari hårsåre på sånt... Er vant til å både høre og si slike ting uten at noen leer et øyelokk.
|
slettet.
|
Hold dere til trådtemaet!
Og slett egne innlegg som ikke har med trådtemaet å gjøre. Gerd Moderator. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01. |