Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54868)

Tetra 28-08-13 13:51

Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

ÅÅÅÅ milde måne!!! 10tusen på gjestegave som itillegg ingen la merke til?! WOW! jeg og bruden tenker å holde oss til et par tre hundre TOTALT.
Har funnet flotte gaveesker på ebay og hjertesjokolade på ebay til ca 250kr totalt. Enkelt, fint, billig og koselig.

Har googlet å sett noen har gitt bort vinglass til ALLE med navnet på bryllupsparet og dato. men gurimalle det er da totalt unødvendig for alle å ha med seg hjem, altså bortkasta penger! :P

Nei, skal man gi bort gjestegave skal man kunne spise det opp mener jeg! ;)

Eller evt om man får samler gavekort fra danskebåten,tusenfryd, liseberg osv osv årene før så man kan gi til alle. Ikke noe dilldall folk putter i en skuff for å samle støv og aldri kommer til å bruke...

TrillTrall 28-08-13 14:22

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tetra (Innlegg 1456271)
Har googlet å sett noen har gitt bort vinglass til ALLE med navnet på bryllupsparet og dato. men gurimalle det er da totalt unødvendig for alle å ha med seg hjem, altså bortkasta penger! :P

:eek: Det var da ikke måte på hvor mye man innbilder seg at andre er interesserte i en selv... Det burde holde med at brudeparet selv har glass med navn og dato. Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

vaskeklut 28-08-13 14:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1456275)
:eek: Det var da ikke måte på hvor mye man innbilder seg at andre er interesserte i en selv... Det burde holde med at brudeparet selv har glass med navn og dato. Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

Haha, jeg hadde nok tatt det med meg, og så putta det i en gjenvinningskonteiner :rolleyes:

TrillTrall 28-08-13 14:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1456276)
Haha, jeg hadde nok tatt det med meg, og så putta det i en gjenvinningskonteiner :rolleyes:

*hahahaha* Eller gitt det til Fretex. ;)

Lava 29-08-13 00:01

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Nei huff! Hvorfor skal gjestene få gaver?
Bordkort pleier være nok, om de må ha noe med hjem.. de får tross alt dyre takkekort også.

Datter giftet seg for 3 år siden, og det fineste (utenom dem da) var en video/stillbilde de viste for alle, om fra de møttes, var små osv, satt og tørket tårer hele tiden.

Ikke bruk masse penger på noe folk flest ikke bryr seg om!!

nellie 29-08-13 08:40

I søskenbarnet mitt sitt bryllup fikk vi småposer med konfekt.:) Kjekt det.

misslinda 30-08-13 13:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1456122)
Prøvde å bestille slike, men de leverer kun til usa og canada...

Jeg har da familie i både USA og Canada, så slike skal jeg ha ;) Men vil ikke ha bilde på. Kun navnene og noe hjerte dill dall.. Vi får se når den tid kommer.
Jeg har og vært i bryllupp der alle fikk en liten såpeboble ting forma som en brudekake(billig på ebay) og småposer med konfekt.. Kjempekoselig :D

TrillTrall 30-08-13 23:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av misslinda (Innlegg 1456540)
Jeg har da familie i både USA og Canada, så slike skal jeg ha ;) Men vil ikke ha bilde på. Kun navnene og noe hjerte dill dall.. Vi får se når den tid kommer.
Jeg har og vært i bryllupp der alle fikk en liten såpeboble ting forma som en brudekake(billig på ebay) og småposer med konfekt.. Kjempekoselig :D

Jeg vil anbefale å ha spiselige gaver om man skal noe slikt, jeg tror ikke det er mange (bortsett fra en selv og foreldre) som er interesserte i å ha skapet fullt av småting fra andres bryllup...

Carisma 31-08-13 01:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1456275)
Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

som sikkert uansett er skilt igjen få år etter... :rolleyes:

vaskeklut 31-08-13 02:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1456613)
som sikkert uansett er skilt igjen få år etter... :rolleyes:

Det der var fryktelig surmaga og unødvendig å spytte ut av seg.

Carisma 31-08-13 22:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1456614)
Det der var fryktelig surmaga og unødvendig å spytte ut av seg.

Skilsmisseraten er på 50% så sjansen er jo relativt stor. :rolleyes:

TrillTrall 01-09-13 10:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1456666)
Skilsmisseraten er på 50% så sjansen er jo relativt stor. :rolleyes:

Uansett var det ikke noe hyggelig sagt av deg og helt unødvendig å slenge utav seg. Man MÅ ikke si alt man tenker. Det er noe som heter folkeskikk også.

nellie 01-09-13 10:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1456686)
Man MÅ ikke si alt man tenker.

Som jeg har klart å lære treåringen min!:D

Carisma 01-09-13 20:53

Oh believe me, jeg sier langt fra alt jeg tenker! Men jeg ante ikke at folk var så innmari hårsåre på sånt... Er vant til å både høre og si slike ting uten at noen leer et øyelokk.

vaskeklut 01-09-13 21:11

slettet.

Gerd 01-09-13 21:33

Hold dere til trådtemaet!

Og slett egne innlegg som ikke har med trådtemaet å gjøre.

Gerd
Moderator.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.