![]() |
Jeg har desverre ikke lest alle innleggene i denne tråden, men jeg sier meg helt enig at
karbohydrater er en type stoffer som stimulerer kroppen - og derfor har potensiale som "missbruk". Missbruk blir det når kroppen fysisk og psykisk fører til at du dytter mer innpå enn det du trenger og er komfertabel med. Jeg tror dette kommer til å bli "oppdaget" innen for helseforskning og at dette blir et langt mer diskutert emne om noen få år. Selv er jeg meget bevist på det, og som nevnt i annen tråd så merker flere her på forumet mye større søthunger etter at man eventuelt har skeiet ut og spist karbohydrater ved "en feil"..... kroppen stimuleres og vil ha mer. Karbohydratmani! RSy |
Jeg er også inne flere ganger om dagen, men jeg skriver ikke så mye eller ofte. Jepp ganske avhengig da ja...
|
Sitat:
Neeeeeeeiida... Hvordan kan du tro det da ? :rodme: |
mitt navn er Aline og jeg er også karbojunkioholiker ;) og det er mange av oss :D
|
Klarte og stå i mot avhengigheten,men er falt i gamle synder igjen:D
|
http://skins.hotbar.com/skins/mailsk...mputer_prv.gif
Ja, jeg er nok også blitt avhengig jeg også, og det hadde jeg aldri trodd!:p Ikke har jeg igrunnen tid til dette heller. Jeg burde heller jobbet med noen gamle bilder som jeg skal inn som DVD show. Veldig moro det også,- men det har ikke skapt noe avhengighetsforhold enda.:) |
Jeg er på god vei til å bli avhengig :p
......og det er jeg veldig glad for. Noe må man jo fylle dagen med når man ikke står på kjøkkenet hele dagen lengre. Merker og at jeg ikke er og handler mat så ofte som før. Selv om maten jeg spiser nå er dyrere så sparer jeg penger på dette. Smågodt er forferdelig dyrt, ialle fall når man spiste så mye som jeg gjorde. Må bare spørre er Mfus samme person som var utrolig irriterende på slankenett. Kunne ikke diskuterer med han til slutt jeg, ble så fly forb........ av innleggene hans |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40. |