![]() |
næææh, trenger ikke sove :D:D ;)
|
Må man sove om natten :nei:
eller kan man løse Su Doku?:eek: :ja::ja::ja: |
Sitat:
*tulle-Fedonisten* |
Kjenner igjen den bruken av bruksanvisninger... Men det er lov å bruke nøtta sjøl og, er det ikke :D
|
Sitat:
;) |
best å spare på bruksanvisningene :ja: er ikkeno vits i å slite unødig på papiret ved å bla i det :p :D
pluss at man har en bedre unnskyldning om ting går galt ;) :D |
Sitat:
|
Sitat:
Og jeg skal spare min til ferieturen.....:cool: *tulle-Anne* *fnis* *Anne skal tenke på f Fedonisten når hun begynner på boka....for da er fedonisten på Finnskogtoppen*:p |
Nå løser jeg de vanskelige på nettet (Aftenposten) som bare det - men mistenker at de ikke er så vanskelige da.
*hekta* |
Ble utfordret av søstra mi når vi var på ferie nettopp.. Og gjett om jeg ble kjempe hekta, vi sloss om avisen, helt til mamma fant ut at vi kunne tegne av oppgaven på papir så kunne vi løse hver for oss.. smart mamma vi har... :p Hun har ikke mistet kunsten å megle mellom to døttre.. hi-hi..
|
Her kan man skrive ut- å ha et par i veska:o , så slipper man kjøpe bok. 7åringen min synes også dette er gøy, om hun ikke klare hele.
http://www.websudoku.com/ |
Jeg har vært hekta på Sudoku i flere måneder. Har blitt så ille at jeg har kjøpt meg et dataprogram som lager oppgaver for meg. Kostet bare noen få dollar.
Da kan jeg enten løse oppgavene rett på skjermen eller printe ut oppgavene. Programmet kan også lage oppgaver med 16 X 16 ruter, da med 4 X 4 kvadrater og tegnene 0-9 og A -F. Også kan jeg velge om jeg vil ha ekstra lette oppgaver og opp til nesten umulige. Jeg lurer på om andre har gjort samme erfaring som meg? Nemlig at noen oppgaver som sies å være lette kan være skikkelig vriene og motsatt med at noen oppgaver som sies å være vanskelige løses på 1-2-3. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30. |