![]() |
Fed ex. Her ute på bygda???
Jaja,håper i alle fall varene kommer jeg da;) |
Sitat:
Pakken ble levert på døren av posten, mens i sentrale strøk ordner nok Fed-Ex dette selv... Kommer gjerne et tillegg for dette? HP :p |
Hm.... i Stavanger samarbeider IKKE Fed Ex med posten. Her er det et selskap som heter MAKSI (flyfrakt). De var på døra i går da jeg var på jobb og la lapp i postkassen. Ringte dem i dag.... Å neeeeida, det ble nå IKKE levert no i dag nei !! Så gubben har forbarmet seg over meg og kjørte ut og henta....... Er på jobb. men gleder meg til å komme hjem til Atkins pakke med L-Carnitime og L-Taurine og La Tortilla Low Carb Tortillas !!!!!!!
|
Ja maksi stemmer ja, husker det var det som stod på bilen.
Jeg ble IKKE oppringt.... de bare kom på døra. men jeg er som regel hjemme på dagtid uansett. |
Nå har jeg fått pakka mi, med masse godt i. Ketchup, BBQ saus, sjokolade saus, Marguerita mix og 12 (!) pakker med La Tortilla Low Carb tortillas..... + L-taurine, L-carnitine og Aspara Plus. Har allerede byttet ut 1 Mudoretic med 500 mg L-taurine, skal gjøre det ei uke før jeg kutter ut den andre og erstatter med 2 x 500 mg taurine. Kanskje jeg kan bli kvitt kjemikaliene ! :rolleyes:
I tillegg kjøpte jeg baking mix, - bare fordi jeg har mange oppskrifter med det i. Har satt den i skapet foreløpig. Keto Low carb pasta smakte forøvrig ikkeno, og konsistensen var som fuktig papp, - tørt og vått på samme tid ! Blir ikke noen gjenganger her i huset... spiser heller pastasausen bar. Jeg kjøpte ikke en eneste bar eller shake eller noe..... Hvorfor ikke ? Er ikke særlig begeistret for søtsaker og chewy ting... Kan jeg klare med uten er det det beste for meg. Men når jeg har nådd målet mitt vil jeg revurdere det ! Nå venter jeg bare på tollregninga ...........:eek: |
Sitat:
Ketchupen er knallgod!!! smaker som HEINZ. Grillsausen skulle jeg bestilt. AAARGH... |
Sitat:
Vi har hatt det oppe i forumet tidligere,men det er lenge siden. Så jeg gikk ikke i den fellen med å bestille pasta. Men gleder meg villt til mine varer kommer,angrer alt for at jeg ikke kjøpte 2 flasker ketchup:p |
Sitat:
Skulle kjøpt BBQ sauce og. Men som sagt så får jeg ta en runde med bestilling før sommeren kommer for alvor. Så får mannen heller bli litt sint hehe. |
Sitat:
|
er den?? jeg tenkte å bestille den, siden jeg ikke er så begeistret for blomkålstappe, men tenkte at æsj det kan ikke smake særlig godt. så dumt! Men da får jeg bestille den neste gang:)
Veldig greit at vi bruker denne tråden til å komme med tips om hva som er godt og ikke:) |
Sitat:
|
ja jeg elsker hvitløk, bruker som regel en halv hel hvitløk i mange retter. elsker det, kan ikke få nok hehe.
Du, jeg prøvde den pizzabunnen din med glutenmel, men den ble som klister, jeg fikk den bare ikke til. hele deigen ble limaktig. hva har jeg gjort feil?? |
Da har jeg fått tollpapirene! :)
Spesifisert: 8 kr - NP Matproduksjonsavgift 11 kr - TL Toll 46 kr - SJ Sjokolade og sukkervareavgift 48 kr - RT Råvareavhengig toll 123 kr - MV Merverdiavgift Å betale: 236 kr - Fortolling (ca 34% på varene, 24% på totalen) 59 kr - Gebyr 14,16 kr - Mva på gebyr Det blir totalt kr 309,16! Ikke mottatt faktura enda da... :) |
Så forskrekkelig sulten man kan bli av å lese denne tråden!
|
Tester nå www.locarbmegastore.co.uk i England
Heisan, ser at dere har bestilt produkter helt fra USA... men de har samme utvalget i England, samt mye annet med 0 carbo i... Jeg bestilte i helgen, og har fått bekreftende email osv allerede, så det skal bli spennende med noe nytt å tygge på, i alle fall i helgene, mens kona sitter og koser seg med gotteri...
Jeg prøver i alle fall ut: www.locarbmegastore.co.uk Har bestilt en drøss med godsaka... :-) 7 dag uten carbo... ned 2,5 kilo og nesten lilla Ketose, kom først etter 5 dager. Sterk metabolsk motstand... |
Hei tip!
Blir spennede å høre hvordan lowcarbmegastore fungerer ja... Jeg har valgt å handle fra USA fordi portoen er akkurat den samme, også tror jeg ikke leveringstiden er så mye kortere heller... :p Hold oss informerte! :) Velkommen hit forresten! :D |
Sitat:
For øvrig synes jeg de små maltitol sjokolade chips-ene smaker godt, men smelter ikke akkurat lett. Hater shakes-ene intenst, yuck! Brekker meg nesten når jeg forsøker å drikke dem. Sjoko-sirupen er grei å bruke i bakevarer og kaffe(uten koffein)drikker. Pannekaker m bakemix blir mye bedre og mer fluffy enn med kun soyamel, etter min erfaring.. Mpf, lyst på flere sjokolade-bars, men det koster i grunnen ganske mye om en skal betale like mye i frakt og toll som for varene... |
Sitat:
Herregud!!!! Jeg så nettopp gjennom lowcarbmegastore, og det var FANTASTISK mye bedre utvalg der. Jeg så gjennom siden med BARS og ble jo aldri ferdig... helt utrolig. No more Atkins shop for me, fra nå av er det lowcarbmegastore som gjelder!!!! Jeg er i sjokk. |
For de som harryhandler i Sverige vil jeg bare gjøre oppmerksom på at prisene på en hel plate Torras sjokolade i Sverige er omtrent 14 kroner pr. plate (vanlig kokosjoloadeplate-størrelse). Vet ikke hva pundet står i verdi men med toll og avgifter så er det kanskje billigere å få det i Sverige?
|
Ja i dag kom varene fra Atkins.og jeg vet ikke om det var prøvespising av 3 sjokolader i stedet for middag i dag som gjorde at magen ble full av luft jeg:p
Men jeg må si at jeg er forsynt akkurat nå:) Har egentlig ikke tid til å være her så mye akkurat nå,for jeg står i ferd med å pusse opp stua,og det blir litt av et prosjekt,når en må pakke ned og flytte vekk halvparten. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg til å få litt nye farger inn. Skal komme inn med info senere om hva jeg lite og eller ikke likte:cool: |
Sitat:
|
Fikk tollkrav idag jeg :sint:
Oover 300 kr... (bestilte for rundt 650 kr, + 250? i porto. Fader meg dyrt å bestille altså, det er jo like dyrt å bestille, som å bare betale for varene :oppgitt: |
Varer fra England
Hei, jeg tenkte jeg skulle gi litt rapport om www.locarbmegastore.uk.co:
Jeg bestilte en del spennede varer (gotteri uten carb), og fikk bra service. Varene tok bare 4 dager før de var på døra, og prisene var i utgangspunktet ok. Men frakten ble dyr! Kjøpte for ca £18 og fikk £23 i frakt... Ingen toll, gikk igjennom... Det beste var sukkerfri gelepakker, Peanøttsjokkobar og sukkerfri kjærligheter på pinne, faktisk... :-) Sukkerfri gele tilsettes bare varmt vann. Oppskift på baksiden om å blande i Creme Fraises var megagod. Som iskrem... Tror nok det er hipp som happ å bestille rett fra ww.atkins.com ja... Synd det ikke er mer slikt i Norge. Har vært på 2-3 kostholdsbutikker nå, og de ser bare rart på meg når jeg spørr om matvarer/gotteri uten karbohydrater... Og Nacos-chips var bra. Vi hadde gjester en kveld og serverte da Tacos, så tok jeg mine egne lavkarbonacos. TIP |
Sitat:
Men de sukkerfrie geleene, hva er de søtet med? Hvis det er aspartam, så kan du jo like godt kjøpe Heistad eller Confecta sine, som inneholder 0 karbo, de selges jo i de fleste vanlige butikker her. ;) Tilsatte du creme fraiche og FRØS den? Så det ble is? naaam. Peanøttsjokobar høres digg ut, jeg er veeeldig svak for kombinasjonen sjokolade-peanøtt! (Og sjokolade-kokos). Jeg har kjempelyst å bestille derfra, men jeg kommer til å bli ruinert!! De har jo et vanvittig utvalg, ATKINS SHOP er ingenting i forhold. |
Oppsumering av Atkins handelen:
Items: --------------------------------------------------------------------------------- 101-617 Atkins Morning StartTM Breakfast Bars - Blueberry Muffin x 1 @ 0.00 = 6.99 100-084 Atkins AdvantageTM Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak - AtkinsTM Advantage Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak x 1 @ 31.99 = 31.99 100-424 Atkins AdvantageTM Bar - Chocolate Mocha Crunch x 3 @ 0.00 = 7.47 101-580 Atkins AdvantageTM Bar - S'mores x 3 @ 0.00 = 7.47 101-431 AtkinsTM Ready-To-Drink Shakes - Chocolate Royale 4-Pak x 1 @ 0.00 = 9.99 101-438 Atkins EndulgeTM Caramel Nut Chew Box - Caramel Nut Chew Box x 1 @ 18.99 = 18.99 101-209 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate x 2 @ 0.00 = 2.98 101-371 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate Crunch x 2 @ 0.00 = 2.98 101-435 Atkins EndulgeTM Peanut Butter Cups - Peanut Butter Cups x 2 @ 0.00 = 2.98 101-581 Atkins EndulgeTM Wafer Crisp Bar - Mint Wafer Crisp Bar x 2 @ 0.00 = 2.98 100-028 Sugar Free Syrups - Chocolate x 1 @ 5.09 = 5.09 100-037 Sugar Free Syrups - Raspberry x 1 @ 5.09 = 5.09 101-314 Splenda Packets x 1 @ 0.00 = 4.99 Discount: $ 21.52 --> 148 kr (rabatt) Subtotal: $ 98.99 --> 680 kr (i varer) Shipping: $ 39.95 --> 274 kr (frakt) Tax: $ 0.00 Total: $ 138.94 --> 954 kr (totalt) ------------------------------------------------------------------------ Fortolling, faktura i posten ;) Spesifisert: 8 kr - NP Matproduksjonsavgift 11 kr - TL Toll 46 kr - SJ Sjokolade og sukkervareavgift 48 kr - RT Råvareavhengig toll 123 kr - MV Merverdiavgift Å betale: 236 kr - Fortolling (ca 34% på varene, 24% på totalen) 59 kr - Gebyr 14,16 kr - Mva på gebyr Det blir totalt kr 309,16! ----------------------------------------------------------------------- Det vil si at bestillingen fra Atkins.com endte på totalt kr 1.263,- Det vil si en snitt pris på kr 23 per enhet inkl frakt og avgift. ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20. |