Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Pilates-gruppe (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6231)

Marianne 26-08-05 08:13

Snart trening jenter! :)

Så fint at flere kan bli med.

I dag trener: Albertine, Anne, Chiquita, Marianne, Mizaguirre, Mum 4 2 og Nille?

Anne 26-08-05 08:25

Jeg er her og med.....:p

Marianne 26-08-05 08:29

Ser ut til at bare du og jeg er online nå, Anne. De med babyer sover kanskje sammen med babyen når de kan. Det gjorde i hvert fall jeg.

Jeg må bare kaste mannen min ut av stua - han og avisa og kaffen. Han har fri i dag. Jeg klarer bare ikke å trene dette mens han ser på. Menmen.

Anne 26-08-05 09:06

20 min Pilates for Anne....vel vel. jeg trenger øvelse skjønner jeg. :pmå lære øvelsene så jeg ikke må ligge å se hele tiden hvordan det gjøres. Fikk litt ut av det ja...

Selv med matte var det vondt å ligge på hoftene, særlig høyre, men det er ikke så rart. I tillegg måtte jeg være litt forsiktig med den ene skulderøvelsen. Det kommer.

Tror det skal gå bra jeg....:) Nå skal jeg sykle litt.....mens jeg ser på dvd'n en gang til.

Albertine 26-08-05 09:20

Albertine måtte dessverre på jobb... Men jeg tar treningsøkta når jeg er hjemme i tolvtida. Passer godt med en liten dose protein på forhånd, og en god, deilig lunsj etterpå.

guro 26-08-05 09:22

Jeg tok en yogaøkt sammen med dere. Etter 40 minutter stoppet jeg, det føltes ikke riktig med pusteøvelser i dag. Takk for at dere dro meg igang, jenter!! :blomster:

Anne 26-08-05 09:29

Så fint, Guro. da var jeg ikke alene da jo....:)

Jeg er varm......:p

Albertine 26-08-05 09:30

Hvordan var det, Anne? Vanskelig? Enkelt? Var 20 min akkurat passe, eller ble det for lenge?

Anne 26-08-05 09:39

Ikke for lenge første gangen, Albertine, for jeg fikk ikke gjort så mange av hver øvelse som de gorde, fordi jeg måtte se på også. 20 min gikk fort. Jeg tok den modererte versjonen på de fleste øvelsene i dag. :ja: Fulgte "Dagny":D

Mum 4 2 26-08-05 09:45

Jeg har ikke rukket det til nå. Lillepoden sovnet nettopp. Men fikk sett gjennom instruksjonene mens han var våken da (han tittet også). Får kjøre en økt når han sover for andre gang i dag, førsteduppen er som regel veldig kort.

Nille 26-08-05 10:36

Så flinke dere er da !! :blomster:

:ja: Tror det er lurt å følge med Dagny i begynnelsen ! Så kan man se etterhvert hvor mye en klarer. Og Anne, jeg måte kjøpe tykkere matte jeg - på grunn av ryggen :rodme: Min er 15 mm tykk (på XXL)

Jeg skal trene når jeg kommer hjem idag .... rakk det ikke før jobb i morges gitt !! :p

Anne 26-08-05 10:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
:ja: Tror det er lurt å følge med Dagny i begynnelsen ! Så kan man se etterhvert hvor mye en klarer. Og Anne, jeg måte kjøpe tykkere matte jeg - på grunn av ryggen :rodme: Min er 15 mm tykk (på XXL)

Ja, kanskje jeg må det...kjøpe tykkere matte mener jeg. Dette er en yoga matte. Skal prøve en gang til først. ...men det var da gruelig vondt i hoftene gitt...men de er jo vonde så.:p
Kanskje har jeg en annen gammel matte....*Anne kryper inn i kottet og leter*

Takk for tipset, Nille:klem:

Mizaguirre 26-08-05 10:52

Har gjort unna 20 minutters Pilates workout. skikkelig tungt idag. Kanskje fordi
jeg er kommet i ketose og ikke skal ha så store anstrengelser i starten.

Var i allefall mye sprekere i juni da jeg trente pilates. Måtte følge mange av Dagnys øvelser denne gangen. det har jeg ikke gjort tidligere. Midt i treninga ble jeg avbrutt av svigermonster som ringte..... grrrr.

Nå skal jeg drikke mer grønn te.

Ha en fortsatt fin torsdag!

guro 26-08-05 12:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mizaguirre
Ha en fortsatt fin torsdag!

Er det du eller jeg som har sett feil på kalenderen? :D Hva sier aktivitetskalenderen din, Marianne?

Nille 26-08-05 20:21

Feeeeerdig !! :D

Mitt faste program ble gjennomført fra kl. 1730 ....

Iset 29-08-05 11:06

Sitat:

Ikke for å være ekkel altså, men mitt er på 50 + 25 !!! :p

Skryte-ræv. :p

Iset 29-08-05 11:06

Jeg kunne også vært med for jeg har Windsor Pilates, for tenk! Men nå trener jeg jo på Sports Club 4-5 dager i uka, så jeg tror det holder. :D

Marianne 29-08-05 11:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Jeg kunne også vært med for jeg har Windsor Pilates, for tenk! Men nå trener jeg jo på Sports Club 4-5 dager i uka, så jeg tror det holder. :D

Det holder nok, Iset! :)

For de som er med i gruppa, husk trening i morgen tidlig klokka halv ni.

Nille 29-08-05 13:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av av hu som trener 4-5 dager i uka på Sports Club
Skryte-ræv. :p

:ja: :snill: .... og det har jeg all grunn til også !! ....for tenk !! Er innmari stolt over at jeg har kommet så langt at jeg klarer å gjennomføre det jeg .... :p

Iset 29-08-05 13:27

Sitat:

:ja: :snill: .... og det har jeg all grunn til også !! ....for tenk !! Er innmari stolt over at jeg har kommet så langt at jeg klarer å gjennomføre det jeg .... :p

Selvsagt har du all grunn til det!! Jeg er kjempeimponert. :D :D :D
(Jeg bare tuller litt, vet du, er spesielt i tullemodus idag).

Anne 29-08-05 20:35

Nå har jeg gjort det, Marianne.

Siden jeg ikke kan være med i morgen tidlig, så har jeg tatt økta mi nå.:p
Varmet opp med 15 min på erg'n, så 20 min Pilates. Nesten 20 effektive min. Det gikk lettere i dag. Jeg har studert øvlsene litt:p

Herlige Marianne, som har dratt i gang dette:D

Nille 29-08-05 20:56

Ikkeno' problem vennen !! :klem:

Marianne 30-08-05 07:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Nå har jeg gjort det, Marianne.

Siden jeg ikke kan være med i morgen tidlig, så har jeg tatt økta mi nå.:p
Varmet opp med 15 min på erg'n, så 20 min Pilates. Nesten 20 effektive min. Det gikk lettere i dag. Jeg har studert øvlsene litt:p

Herlige Marianne, som har dratt i gang dette:D

:klem:

Gjort det en dag for tidlig!!! :eek:

Marianne 30-08-05 08:14

Snart starter dagens treningsøkt i Pilates-gruppa! 3-2-1 Go! :p

Nille 30-08-05 09:50

Trener med fysioen i dag jeg.... men i morgen - DA er det Pilates ! :D

God trening alle sammen !!

:klem:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.