![]() |
Leit jeg ikke....
Sitat:
Må bare forsvare Dagbladet i denne saken - for det er nemlig slik at oppdragsgiver eller byrå leverer et ferdig produkt i et format som er uomformelig for avisen. Det er ikke dagbladets ansvar å lese korrektur på annet enn sine egne innlegg - resten må kundene stå for. Men JA det er under en hver kritikk at et byrå har sluppet fra seg en slik annonse - og når så er sagt så syns jeg budskapet var greit med layout elendig (så fikkk jeg kritisert litt jeg også *fnis*) :dulte: |
Sitat:
Det jeg reagerte på i denne saken var at en grov skrivefeil sto "på trykk" i en av landets største nettaviser. HVA eller HVEM reklamen var for var ikke hovedsaken her. Sitat:
Jeg påpekte en skrivefeil, og at den var pinlig. KIart at det er pinlig for KRF å ha en sånn skrivefeil i reklamen sin, slik det ville vært for f.eks TINE hvis reklamen hadde vært for dem. Å ta det at jeg spøkte litt med en skrivefeil som et angrep på partiet eller kontantstøtten sånn generelt var da unødvendig. Det kom noen innlegg om det etterpå, men de var ikke signert meg. Da får du heller svare de som skrev det. |
Sitat:
|
Jeg er imot kontantstøtten jeg. :snill:
|
Sitat:
Jeg er så takknemlig for kontantstøtten at jeg holder på å grine bare jeg tenker på den. |
Sorry, men jeg skjønner ikke helt hva politikk og diskusjon av dette har å gjøre inne på dette forum..........
|
Sitat:
|
Sitat:
Når det er sagt vil jeg også påpeke at kontantstøtten oppmuntrer innvandrere til å være hjemme med barna sine når de strengt tatt burde ha vært i barnehage for å få sosialisering og språktrening. |
Ja jeg er jo enig i at disse punktene er bekymringsverdige og at noe bør gjøres med dette. Jeg tror allikevel ikke det er det beste å FJERNE støtten slik at det går utover mange "uskyldige" som bruker den slik den er ment for å brukes.
Men om de allikevel vil fjerne den, kan de for pokker ikke bare ta den bort mens det er så få barnehageplasser. Først må de skaffe nok barnehageplasser til ALLE, SÅ kan de heller evt. fjerne den. Selv om jeg håper de aldri fjerner den, da vet jeg ikke om jeg vil ha flere barn. I så fall må jeg spare opp masse penger først så jeg kan slippe å jobbe fulltid, for jeg nekter å ha et liite barn i fulltidsbarnehage, det syns jeg er grusomt. :( |
Som jeg skrev, så er jeg for å endre systemet. Men trangsynte politikere er jo så gode til å gjette hvordan vanlige folk har det at de vil vel ikke forbedre noe eksisterende. De vil vel bare fjerne den helt.
|
Sitat:
Jeg har tvillinger og mottok kontantstøtte da jeg ikke fikk bhg plass. Fordi jeg fikk støtte for to barn gikk det rundt på et vis, men det var jammen ikke noen penger til utskjeielser som godt kjøtt og treningskort... Da vil jeg heller ha gode ordninger som gjør at foreldre kan jobbe redusert, uten at det går ut over pensjonspoeng og andre goder! Barn har bare godt av barnehage, og hvis mor og far jobber redusert får man en god hverdag. Det er nå min mening... Og skrivefeilen på reklamebanneret er rettet opp... |
Sitat:
|
Sitat:
|
*sensurert*
|
Sitat:
|
Enkelte ting egner seg ikke på trykk.
|
Skjønner deg Albertine..:)
|
Sitat:
|
|
:snøft:
|
Sitat:
Sensur er en uting . |
Sitat:
Det som var et svar på ditt hovedinnlegg var at feilen i reklamen ikke nødvendigvis var KRF sin feil. Ja det er pinlig med slike feil, og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på ;) Ellers så reagerte jeg jeg på at du beskrev øynene til Høybråten som ville, og jeg antydet at du kanskje ikke hadde beskrevet dem slik dersom du ikke hadde vært uenig med han politisk. |
Sitat:
I f.eks. den kommunen jeg bor, blir ikke utbygging av barnehager prioritert til tross for at Stortinget har bevilget penger til det. Det er ikke automatikk i at kommunene bygger ut raskt selv om Stortinget vedtar og bevilger penger til det. |
Må bare....
Sitat:
Nå syns jeg vel egentlig denne debatten ble temmelig partipolitisk i stedet for en debatt om skrivefeil :D Og hva gjelder politikk og politiske holdninger så er det mange av oss som tar kritikk av partiet vi stemmer på som personlige angrep.... Nå tror jeg ikke at det har vært noens mening å såre hverken de som stemmer på KrF eller de som ikke gjør det -selv ved å kritisere øynene til Høybraathen .......:rolleyes: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40. |