![]() |
Jeg har funne et nytt spill (eller det er ikke nytt.. bare for meg)
Zoo Tacoon, du lager dyreparker og adopterer dyr, passer på at de trives, og så får de barn og så får man oppgaver "ta bilde av 2 dyr i lag" osv. så er det om å gjøre å få en park gjestene liker, har fornøyde dyr, tjene penger og ha det gøyt! |
Sv: Noen som spiller spill på nett her?
Elsker the sims 2!!! Meeenneh, dusten av en data er for dårlig til det, så får bare spille det når jeg er hjemme en skjeeelden gang og i tillegg får kapra datan til lillebroren min:p men fikk spille ett par timer i helga da, var morro å spille igjen :ja:
|
Spill på nett nei, - det har jeg ikke fått tid til nei....:p
|
Sitat:
Min favoritt er Roller coaster tycoon, og gode gamle TRANSPORT TYCOON! :D Har forresten Railroad Tycoon liggende, fikk det i bursdagsgave av broren min i fjor, men har ikke fått spilt det pga dårlig pc... Det ser ganske bra ut, er i 3D (tror det er 3'ern). |
Insaniquarium... Popcap.com det også. Jeg kommer ikke forbi level 4.2! Hjelp??
|
ÅÅ! Det er kjempegøy!Man blir HELT avhengig! Tror jeg har runna det....?
|
Sitat:
|
Jeg var en kort periode totalt Zoo Tycoon-avhengig, det var et dritbra spill! Mall tycoon ble for vanskelig og for smått, Rollercoaster tycoon for ensidig. Jeg er veldig glad i Transport Tycoon Deluxe, det er noe utrolig koselig ved det spillet...Akkurat nå spiller jeg Icewind dale 2 om kveldene, det er likt Baldurs gate 2, om noen har hørt om det. Ellers så er jeg glad i Sims 2, men har tatt meg en lang pause fra det akkurat nå. Mine absolutt favorittspill er slike bybyggespill som Cæsar, Pharaoh, Emperor og kongen over alle spill: Zeus, master of Olympus! Ja, altså, jeg liker dataspill
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35. |