Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Informasjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Rykte! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=656)

Summer 13-05-04 18:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
OK da - så har jeg gjort det! Gitt ryktepoeng altså. Selv om jeg sa jeg ikke skulle.....

En kvinnes privilegium å ombestemme seg!!!

Men det blir nok ingen vane - men det har vært to eller tre ganger hvor jeg bare har MÅTTET gjøre det.... Ny avhengighet på tur?????? ;)

:klem: fra Fedonisten

Jeg var heller ikke så begeistret i begynnelsen, men nå synes jeg det er en fin måte å fortelle at jeg setter pris på de bidragene som kommer her inne! :)
Også blir jeg så utrolig glad når noen viser at de sitter pris på mine innlegg eller gir meg en prikk for de synes jeg er flink ol!!
Noen ganger lurer en på om en når noen i det hele tatt med det en skriver... også kommer det en koselig komentar inne på kontrollpanelet... :)

Hely 14-05-04 10:59

Jeg glemte helt det der med kommentar jeg...ga bare poeng jeg:o

Jaja, får huske det til neste gang...:rolleyes:

Summer 14-05-04 16:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hely
Jeg glemte helt det der med kommentar jeg...ga bare poeng jeg:o

Jaja, får huske det til neste gang...:rolleyes:

Det gjør ikke noe... Vedkommende ble nok glad for prikken også... Du sier deg jo positiv til innlegget selv om du ikke sier hvorfor! Prikk i vei! Det gleder! :)

Anne 19-05-04 12:56

Er det noe sted her jeg kan se hvem jeg ga ryktepoeng til og når...En oversikt mener jeg vel, ala den som viser hvem jeg har fått av og for hva....:cool:
Litt vanskelig å huske...

HP 19-05-04 13:30

Tror ikke det... da må vi tilfelle legge ut en offentlig visning av hvem den enkelte har fått rykte av - i profilen. Også må du finne det selv der...

Men jeg tror ikke det helt er veien å gå... Sier boksen at du må spre til fler, så ER det mindre enn 10 rykter siden du gav den personen sist... :p (Om det var det du tenkte på...)

Anne 19-05-04 13:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Tror ikke det... da må vi tilfelle legge ut en offentlig visning av hvem den enkelte har fått rykte av - i profilen. Også må du finne det selv der...

Nei tenkte ikke på offentlig...noe bare jeg kan se...på min kontrollside...
Sitat:

Sier boksen at du må spre til fler, så ER det mindre enn 10 rykter siden du gav den personen sist... :p (Om det var det du tenkte på...)

Ja har skjønt det...men litt dumt når jeg leser "gamle" innlegg og ser et jeg liker...Hm...Kanskje jeg har gitt før:cool:

HP 19-05-04 13:41

Du får ikke lov å gi igjen... så får du lov å gi, så har du ikke gitt før... :p

Anne 19-05-04 13:43

Sitat:

Du får ikke lov å gi igjen... så får du lov å gi, så har du ikke gitt før... :p

OK...da er det greit:D

Fedonisten 18-08-04 09:59

STØNN!!!

I min "stille periode" her - hvor jeg hovedsaklig har lest i forumet har jeg kommet over flere innlegg som jeg har hatt lyst til å gi rykte. HVER gang har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan gi rykte til vedkommende enda....

Kan'ke du gjøre om denne regelen'a HP? Sette ned til 5 eller no'.... Jeg kan jo ikke gi ryktepoeng i hytt og gevær bare for å få gitt ryktepoeng til de jeg EGENTLIG vil gi poeng til? Eller?

.....pliiiiiis...... :)

Marit 18-08-04 10:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
STØNN!!!

I min "stille periode" her - hvor jeg hovedsaklig har lest i forumet har jeg kommet over flere innlegg som jeg har hatt lyst til å gi rykte. HVER gang har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan gi rykte til vedkommende enda....

Kan'ke du gjøre om denne regelen'a HP? Sette ned til 5 eller no'.... Jeg kan jo ikke gi ryktepoeng i hytt og gevær bare for å få gitt ryktepoeng til de jeg EGENTLIG vil gi poeng til? Eller?

.....pliiiiiis...... :)

Vil skrive under på denne.... PLIIIIIIS.....

HP 18-08-04 10:59

Som et lite eksperiment så har jeg gjort disse endringene:
  • Spre til 5 brukere
  • 25 innlegg før du har innvirkning
  • endret en ryktekraft faktor fra 60 til 90 dager
Dere finner reglene her: http://www.lavkarbo.no/?side=rykte

Håper dette gjør ting litt lettere for dere... :snill:
(Her er fortsatt endel brukere som "aldri" får rykte... *kremt* ;) )

Fedonisten 18-08-04 11:07

Sitat:

Som et lite eksperiment så har jeg gjort disse endringene:
  • Spre til 5 brukere
  • 25 innlegg før du har innvirkning
  • endret en ryktekraft faktor fra 60 til 90 dager
Dere finner reglene her: http://www.lavkarbo.no/?side=rykte

Håper dette gjør ting litt lettere for dere... :snill:
(Her er fortsatt endel brukere som "aldri" får rykte... *kremt* ;) )

:) .....ÅH, DU ER GROM ALTSÅ...... :)

Summer 18-08-04 12:17

Hmf...

Nå som det virkelig begynnte å bli gøy her... så kommer det opp en boks som sier:

"Du har gitt for mye
rykte de siste 24 timene,
- prøv igjen senere......"!!!!!!

HP 18-08-04 12:40

:snill:

Carbokiller 22-08-04 23:16

Spørsmål: Har sett både inne på Nybaktmamma og her at av og til så er disse grønne ryktepoeng-bokse-dings-dangsene mørkegrønne og så er en av de lysegrønne? Se Nille sine.. ÅFFER DET DA???

Summer 22-08-04 23:19

Det skal mer til å få dem... Etter 500 poeng må en ha to hundre i stedet for hundre poeng for å få ny prikk. :)

Carbokiller 22-08-04 23:29

Takk for kjapt svar!

Summer 22-08-04 23:31

Bare hyggelig :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.