![]() |
Sitat:
Også blir jeg så utrolig glad når noen viser at de sitter pris på mine innlegg eller gir meg en prikk for de synes jeg er flink ol!! Noen ganger lurer en på om en når noen i det hele tatt med det en skriver... også kommer det en koselig komentar inne på kontrollpanelet... :) |
Jeg glemte helt det der med kommentar jeg...ga bare poeng jeg:o
Jaja, får huske det til neste gang...:rolleyes: |
Sitat:
|
Er det noe sted her jeg kan se hvem jeg ga ryktepoeng til og når...En oversikt mener jeg vel, ala den som viser hvem jeg har fått av og for hva....:cool:
Litt vanskelig å huske... |
Tror ikke det... da må vi tilfelle legge ut en offentlig visning av hvem den enkelte har fått rykte av - i profilen. Også må du finne det selv der...
Men jeg tror ikke det helt er veien å gå... Sier boksen at du må spre til fler, så ER det mindre enn 10 rykter siden du gav den personen sist... :p (Om det var det du tenkte på...) |
Sitat:
Sitat:
|
Du får ikke lov å gi igjen... så får du lov å gi, så har du ikke gitt før... :p
|
Sitat:
|
STØNN!!!
I min "stille periode" her - hvor jeg hovedsaklig har lest i forumet har jeg kommet over flere innlegg som jeg har hatt lyst til å gi rykte. HVER gang har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan gi rykte til vedkommende enda.... Kan'ke du gjøre om denne regelen'a HP? Sette ned til 5 eller no'.... Jeg kan jo ikke gi ryktepoeng i hytt og gevær bare for å få gitt ryktepoeng til de jeg EGENTLIG vil gi poeng til? Eller? .....pliiiiiis...... :) |
Sitat:
|
Som et lite eksperiment så har jeg gjort disse endringene:
Håper dette gjør ting litt lettere for dere... :snill: (Her er fortsatt endel brukere som "aldri" får rykte... *kremt* ;) ) |
Sitat:
:) .....ÅH, DU ER GROM ALTSÅ...... :) |
Hmf...
Nå som det virkelig begynnte å bli gøy her... så kommer det opp en boks som sier: "Du har gitt for mye rykte de siste 24 timene, - prøv igjen senere......"!!!!!! |
:snill:
|
Spørsmål: Har sett både inne på Nybaktmamma og her at av og til så er disse grønne ryktepoeng-bokse-dings-dangsene mørkegrønne og så er en av de lysegrønne? Se Nille sine.. ÅFFER DET DA???
|
Det skal mer til å få dem... Etter 500 poeng må en ha to hundre i stedet for hundre poeng for å få ny prikk. :)
|
Takk for kjapt svar!
|
Bare hyggelig :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35. |