Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6859)

Aline 30-10-05 09:16

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

men, Hede?

Hvordan var det da??

:)

hede 30-10-05 18:13

Jeg har vondt i dag også, og det kommer ikke av BE. Han var som vanlig fantastisk!

Før konserten fredag hadde jeg mitt eget lille BE-rødvinsvorspiel med uforskammet høyt volum (og lurer du på om det var inntaket av rødvin eller musikken som ble spilt høyt, ja da sier jeg som Ole Brum; ja takk, begge deler:) )

Konserten forløp fredelig hvor vi alle satt på våre stoler og nikket i takt (eller, jeg sang litt for meg selv da), vi (de) er forferdelig dannet i Bergen!

Det ble konsumert litt under konserten også. Byturen etter ble derfor tilsvarende kort. Hede fant ut (for en gangs skyld) at det fornuftigste var å finne en taxi og komme seg hjem. Det gjorde han og var i seng klokka elleve.

Konklusjon:
Fornøyd.

Hede

Aline 30-10-05 18:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hede
Byturen etter ble derfor tilsvarende kort. Hede fant ut (for en gangs skyld) at det fornuftigste var å finne en taxi og komme seg hjem. Det gjorde han og var i seng klokka elleve.

wow!! :D (imponert :ja: )

flott at du koste deg!! :)

hede 30-10-05 18:18

Sitat:

wow!! (imponert )
jaja... du hadde nok ikke vært imponert dersom du hadde forsøkt å prate med meg... (eller var du bare ironisk nå igjen?)

hede

Aline 30-10-05 18:20

hihi, nei jeg var faktisk imponert over at du i den tilstanden jeg regner med at du var i, klarte å innse at det lureste var å dra hjem ;) :)

du har da ikke for vane å innse sånt? *ert, ert*

:D

hede 30-10-05 18:31

Da takker jeg for komplimentet (tror jeg).

Hede

Amica 01-11-05 00:57

Så fint at konserten ble bra!! For mye rødvin er aldri bra, sånn er det bare ;):D

Karin 06-11-05 02:40

Jeg har vært på akkurat EN konsert med Bjørn Eidsvåg, og det var i Tromsø (1980??) den dagen han tok teologisk embetseksamen - han ble forsinket pga det, og broren og bandet underholdt oss i halvannen time før BE enelig kom.

Han var bra den gang han var protestsanger ("På bakerste benk" og sånt...) Men nå er han forutsigbar, fløtete, og uinteressant for meg.

Hvis folk er dyktige artister, kan jeg i prinsippet høre på hva som helst slags musikk... Alle sjangre er ok så lenge det er bra gjort! (Mulig - jeg sa MULIG - unntak på country...) Men BE tenner ikke meg, nei. Og jeg driter egentlig i om han har noen gode tekster - for som sagt, det tenner meg ikke.

Jeg kan høre at han er flink, men det er som sagt ikke noe for meg!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.