![]() |
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har det!!
Sitat:
Et personlig tilpasset kosthold er det beste uansett om det er GR eller OE man ender opp med. Blir så frustrert over at folk ikke skjønner det. |
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de
Sitat:
|
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de
Når jeg påpeker at jeg MÅ spise sånn for at kroppen min skal ha det bra er det faktisk ingen som motsier meg. Men prøver jeg å prakke mine synspunkt på andre og hevder at det er det eneste rette så møter jeg mye motstand.
|
Sitat:
skjønner ikke at andre skal føle seg truet/kritisert fordi om jeg spiser anneledes. Også reagerer folk fordi de fleste vil annse meg som tynn og ikke overvektig, er jo glad for det, men sannheten er en helt annen. Hadde det vært mulig å bare fjernet fettet på magen så hadde jeg blitt lykkelig. Hun jeg diskuterte med hevdet at punktslanking ikke var noe problem,det var bare å ta sit ups, snakk om skrulle.:mad: |
Iset og begod: Da er vi enig! :)
Tror Albertine har et godt poeng. Jeg tok en spansk en i barselgruppa da jeg hadde med proteinbrød. Sa jeg ikke tålte hvetemel noe særlig, og det ble heller ingen diskusjon av det. Hadde jeg derimot sagt at jeg slanket meg og ikke spiste vanlig brød osv, ville det nok blitt en diskusjon. Om ikke negativ, så i hvert fall en meningsutveksling om hva som er best for å gå ned i vekt. Og det gadd jeg rett og slett ikke da :p |
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har det!!
Sitat:
Alt med måte fungerer, men de fleste som benytter det argumentet er ikke istand til å tallfeste hvor mye det betyr for det dem selv. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22. |