![]() |
Sv: Hva har DU i veska di?
Jeg bruker ikke veske jeg, og det eneste jeg alltid tar med meg ut er lommebok, nøkler og mobil.
|
Og jeg som trodde dette skulle gå fort, for jeg bærer nesten ingenting med meg nå for tiden! Det har vært verre før.
Men nå er det: 1 kulepenn 1 bussbillett 1 lapp med nummeret på støvsugeren min (fordi jeg skulle kjøpe poser) 1 leppestift 1 leppepomade 1 pakke ekstra lange sigarettpapir (som mannen insisterte på å kjøpe bare fordi det var gøy, men jeg har bare brukt ett eneste) 1 billett fra Warwick Castle, datert 2.8.05 1 eske Ricola Original 1 eske Ricola Blackcurrant 1 pose Dent lakris/menthol 1 kulepenn til Lommebok med alt som der finnes av greier (burde nesten hatt en egen tråd om hva man har i lommeboken..) Mobil Tobakk & lighter Men dette er den nye vesken, som jeg bare har brukt et halvt år, og som jeg har gjort meg flid på ikke å ha noen ting i. Jeg har f eks ikke dette, som jeg har pleid å ha: Hårbørste Øyenskygge Maskara sikkerhetsnåler sysett saks lommekniv neglefil skrujern (ja!) Ansiktskrem Håndkrem papirlommetørklær adressebok kladdebok kalender (7. sans-type) bind, mange typer og eksemplarer paraply (Sånn som man kan ha i vesken - dette er jo Bergen!) Regnjakke (ditto!) Lue Hansker Og så videre.... Jeg har pleid å ha alt dette. Nå ble jeg minnet om alt jeg FAKTISK TRENGER... |
jeg får vell bare bryte sammen og tillstå her jeg også
*lønns og trekkoppgave for 2005 *12 hour pain relief ibux tabeletter * filofax (som er et kapittel for seg selv... kaller den bare for "bibelen min" for der har jeg hele livet mitt inni) * veiviser for det nye kvinne-barnsentret ved st Olavs hospital *1/2 liter bom aqua artic raspberry *elizabeth arden eight hour cream (liten tube) *en boks bodshop bodybutter coconut *innkallelse til prøvedriftsdag på nye sykehuset *en lappe med navnet mitt på (ikke spør..) *mp3 spiller *tre kontaktlinser *bind *to notatbøker *to ID-kort til jobb (nytt og gammelt) *handsfree til mobilen *en pose doc pluss halslinser (sukkerfri) *en spritgele til å "vaske hendene" med *en eske rosebudsalve *et nakkeband til ID-kort (som jeg sldri bruker *en spritlappe til desinfieksjon av ting *et armbandsur med ole brum på * et mobilsmykke * tre lypsyler av ulik salg *en zovirax-krem *ei eske afipran *en tube bonjela *fjorten isbremint-drops *et active choice 46664-armband *ei kulepenn med legemiddelreklame på *noen metformin i en boks *mobil (så klart) *lommebok (med innhold) *to lipgloss *to appelsier *et eple *e-vitamin ansiktsspray fra bodyshop *deodorant *moonflower bodyspray fra bodyshop og det var vel det... ogdet gikk plutselig opp for meg at jeg burde rydde... |
Du, det var snakk om "veske" her altså ....... :p Ikke hockey bag !!
(med alt det oppi MÅ det jo være en hockey bag !!) |
Sitat:
Jeg er en sånn typisk person som driver å kjøper vesker på H&M. noen er store andre mindre, men det varierer litt hvor mye jeg har oppi da. Akkurat nå er det ei ganske stor veske jeg drasser rundt på ja ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59. |