![]() |
Sv: Hej, alla glada nordmenn!
Kokeboken er nettopp kommet! Den er blitt så tøff ... se www.lillemaane.no for oversikt over Skaldemans bøker. Han kommer til Norge flere ganger i år. Blant annet til Finnskogtoppen uke 27 - se www.finnskogtoppen.no - og til Oslo i november.
Beste hilsen Jan |
Sitat:
skal sjekke det opp.. ting tar tid når mann er ny . men kommer mer å mer inn i det her gamet nå ;) |
Tusen takk for en inspirerende bok Skaldeman! Jeg er like glad i mat som deg og tok med med "Spis deg ned i vekt" på ferie. Boltret meg i buffeen på hotellet med deilig mat fra morgen til kveld og trodde knapt dette kunne være sant!:heia: Min kjære mann fikk lest boken høyt på bilturen og smilte overbærende av min lykksalighet:ja:
"Man tror det ikke før man får se det" -utsagnet satt godt i meg, men jeg våget å prøve. Nå etter 5 dager med deilig mat er jeg 3kg lettere!!! Så jeg tror deg og skal spre budskapet hvor jeg går til folk:jegvant:meg! Du klarte å spre budskapet på en folkelig, morsom, ironisk, sarkastisk, lærerik og underholdene måte i en skjønn forening! Takk!:klem:Dette kan jeg leve med! |
Hei
Hvilken bok trenger jeg å kjøpe hvis jeg vil lese om Skaldmann Fakir ? Er det "GI Null"-boka ? Jeg har holdt på med lavkarbo i litt over 2 år (og til dels høyt fettnivå siste halvår)gått ned 20 kg, og mangler nå bare 5 kg på min idealvekt. Men det er vanskelig å komme lenger ned nå, har ligget og vippet på samme vekta siden jul - (en kg opp og en kg ned) og lengter nå etter å bli ferdig med selve vektnedgangen (jeg kommer til å ortsette å leve lchf resten av livet - elsker det!) Kan noen uker på Skaldeman Fakir være noe for å bli kvitt de siste kiloene ? |
Jeg skulle rekommendere deg å se litt på karbohydrater.ifokus.se/ som er et forum som tar opp LCHF/GInull på norsk. Dette forumet er en etterkommer til kolhydrater i fokus som er den svenske varianten av densamme kosten.
En ting som mange prøver seg på er Annika Dahlqvist 80-20-80 som kan hjelpe, det er da 80 g fett, 20 g karbohydrater och 80 g protein per dag som gjelder. Mer om Annika kan du lese på hennes blogg. Lykke til med de siste kiloene! Selv skal jeg begynne på mine 65 extra i dag... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18. |