![]() |
Sv: Lavkarbo og kreft
Sitat:
|
Som administrator på dette forum vil jeg henstille brukerne i denne tråden om å vise vanlig folkeskikk, og ikke bruke nedsettende uttrykk om andre personer.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
For de som interesserer seg for temaet kan jeg anbefale følgende artikkel:
http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/P...SEKS_ID=758799 |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sitat:
Personlig tror jeg at statistikken viser at alternativ behandling redder flere liv, enn den mister, når regnestykket er ferdig. |
Diskuter sak og ikke person. Idiot og dum (eller andre nedsettende uttrykk) hører ikke hjemme her på forumet.
|
Sitat:
:ja: :ja: :ja: :ja: Hear, hear... |
Jeg syns Kristian og Mofe sier veldig mye bra her! :ja:
|
Sitat:
|
Hva handlet egentlig denne tråden om? Er det om å gjøre å krangle mest mulig eller? Får jeg være med? :rolleyes:
Vet ikke helt om jeg synes det er så dumt å avslutte "tradisjonell behandling" til fordel for noe alternativt. Det er ikke til å stikke under en stol at av de som gjennomfører cellegiftbehandling som dør, så er det 40% som dør av selve behandlingen og ikke av kreften. Folk må få velge det de vil. La alternativ behandling være et alternativ, og ikke snakk nedsettende om de som velger dette fremfor cellegift. |
Sitat:
Selv fulgte jeg debatten med stor interesse, for dette er noe som virkelig opptar meg, og det å få del i andres synspunkter og evt. erfaringer om dette setter jeg stor pris på, men så begynte det virkelig å utarte seg da... og da var det ikke lenger fult så morsomt å følge med i debatten lengre. Desverre. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå har jeg lest begge linkene og den siste var jo informativt om alternativ behandling.
Den første linken var mye tall og viste at de som brukte alternativ behandling hadde litt høyere dødelighet enn de uten. Årsaken til dette må jo være på grunn av at mange tyr til alternativ behandling etter at legene har gitt de opp eller at pasientene ikke vil gjennom den tøffe behandlingen. 40% omkom av selve behandlingen den gangen. Nå er vel tallene litt lavere tror jeg. De sender heller hjem pasientene enn å gi dem en behandling de ikke tåler nå. Og da kommer alternativ behandling inn. Jeg vet om folk som har holdt kreften i sjakk med alternativ medisin og jeg vet om folk som ikke har gjort det. |
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48. |