![]() |
Sv: Hvor mye protein?
Sitat:
Ja, kiloene fordeler seg jevnt hos oss fordi de har mye å fordele seg på... Men det er ikke noe kjekkere å være feit som lang enn som liten.... Lita og rund høres mye finere ut enn stor og feit liksom.....:o Har blitt enig med meg selv om at jeg høy og elegant og slik er det med den saken.....:rolleyes: Nå er det bare oppstrammingen igjen og det er den som tar på og tar tid for meg som er såpass gammel. Huden har mistet sin elastisitet og kommer aldri til å bli bra igjen uten hjelp fra diverse skjønnhetssalonger rundt om... Vær glad du er så ung som du er og ikke har vært mer overvektig enn det du var........ Jeg har vært helt opp i 114 kg. på mitt verste.....Men det er mange år siden...Jeg var vel det en kunne kalle en ekte jo jo - slanker før jeg fant ut av karbomysteriet....:D |
Jeg var vel oppe i 105 da jeg var gravid, men det er 9 år siden nå :)
Kom meg ned igjen til 80 etter 1 1/2 år, men så fikk jeg ME og vekta gikk gradvis opp og opp...gått opp og ned fra 95 til 85 noen ganger, men nå er det slutt. Nå har jeg jo funnet en livsstil jeg kan leve med :D Må si jeg vurderer mageplastikk når jeg har kommet dit jeg vil være, om det henger og slenger...magemusklene revna da jeg var gravid også, så jeg burde nok rette det opp om det skal se noenlunde ut...men først skal jeg ned i vekt, så får jeg se hvor ille det er. Er egentlig glad jeg er så høy jeg da, og det er da nok av høye menn å få tak i :D Vi ER høye og elegante :cool: Kjæresten min er 196 eller no, akkurat passe!:cool: Har aldri klart å være sammen med noen som er lavere enn meg, ville følt meg som en elefant da... Har forresten gått ned en halv kg bare fra i går til i dag, spiste nok mye mer riktig i går med hjelp herfra og diett.no :D |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00. |