![]() |
Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!
Aline :lol: Så søtt! :love: Lett å forestille seg ut fra den søte lille skøyerjenta på bildet :D
Sitat:
Jeg har mørkt hår forresten (hallo nøtta ;) ), og veldig lei meg fordi jeg ikke var prinsesse- eller Sankta Lucia-materiale da jeg var liten. Hadde en bestevenninne med tjukt, laaaaangt blondt hår... Det var prinsesse det... men jeg ville aldri funnet på å klippe av henne håret nei :engel_ikk |
Melder meg inn i brunetteklubben jeg og.. Brunettet med en dæsj sølvgrått under den falske rødbrune toninga. Og jeg har krøller.. Linjalkrøller!:D
|
jeg også har krøller :cool: da er jeg ikke helt alene da, jeg er faktisk veldig fornøyd med håret mitt om vinteren vel og merke om sommeren føles det og ha en sau i nakken :rolleyes:
|
Sitat:
Blir gøy å treffes da nøtta! :) To med naturlig krøllet brunt hår... :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har også naturlig mørkt hår. Og selv om jeg alltid har hatt langt hår i en eller annen variant, har jeg aldri blitt klippet av andre barn.
Når jeg tenker meg om har alle de tilfellene av "barn klipper barn" som jeg har hørt om skjedd med jenter med langt lyst hår......mystisk:) Frisører er en annen historie! Og det betaler vi for tilogmed!:) Tjiihi....klipper meg selv jeg.......så har jeg bare meg selv å skylde på:p Ønsker meg også en super frisør som jeg kan gå til......noen supre i Trondheim da? |
jeg har unaturlig brunt-svart hår. hehe
er egentlig veldig lyse blond, men trives ikke som det. |
Sitat:
|
Kjenner meg veldig igjen i dette... FØrste gangen tror jeg at deg var min kjære bror som klippet meg, og andre gangen var det jeg og en venninne som klippet hverandre.
Alle gangene var det lek. Vi skulle leke frisør... Første gangen husker jeg ikke, men husker at min mor var kjempe sint. Og at jeg var hos frisøren etterpå. Andre gang fikk vi begge husarrest, men ingen frisørtime. Kanskje skaden ikke var så stor... I alle fall. Tror de fleste kjenner noen som har lekt frisør på sine yngre dager.. -V- |
Jeg har naturlig brunt hår... MED krøller.. *mumle*
Ble klippa jeg å da jeg var yngre om jeg ikke husker helt feil, var bare en liten hårtufs bak men ble hysterisk likevel...:p tror det var i 1 klasse, en av gutta som hadde funnet ut att saks var morro... |
Sitat:
|
Jeg har også skamklipt veninner av og til.. får beskjed om å "ta litt i nakken" og så må vi ta litt mer for å rette opp, og da blir det skjevt andre veien, så må vi rette opp andre veien, og sånn holder vi på da... leeeenge, til det er på tide å dra til frisøren (som de burde gjort i utgangspunktet...
Jeg har verdens beste frisør da... det er søstra til veninna mi, hun klipper meg sånn litt etter stengetid, og tar 100 kr for å gjøre det. I tilegg er hun kjempeflink, og har utrolig behagelige hender... sovner nesten når jeg sitter i frisørstolen jeg |
Jeg har aldri blitt klippa når jeg var liten uten om at mamma klippa av flokene mine fordi jeg hatet å greie meg.
jeg har alltid hatt langt blondt tykkt hår, hater håret. går ikke ann å gjøre noe med det nesten. alt blir merkelig! akkurat som jeg ikke kan bruke øyesminke fordi det blir merkelig (fordi jeg ikke har lært meg å sminke 2 forskjellige øyner like :rodme:) |
Hei
Skjønner at du ble forbannet der og da, men det er tross alt en bagatell. Mange verre ting kunne skjedd enn at litt hår forsvant.... Jeg jobber i barnehage, og vi har da hatt våre "frisørepisoder", vi også. Foreldrene tok det heldigvis pent og med fatning. Det er ikke alltid lett å få med seg absolutt alt som skjer. Ungene liker å leke i fred noen ganger, og det må de få lov til. Problemet er bare at de noen ganger smugler med seg ting de vet de ikke har lov til, som f.eks. sakser, og da er uhellet ute.:o Heldigvis klarer man ofte å le litt av det hele når man får det litt på avstand:) Og som tidligere nevnt her, barn er ikke i stand til å forutse konsekvenser slik som voksne kan. Vi kan ikke ha de samme forventningene til barn som vi kan til voksne!! |
Sitat:
|
jammen bølgekrøller er også kjempe fint. jeg har kjempe tynt og relativt flatt hår jeg. du kan sende over noen krøller da ;) :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jammen jeg hater ikke krøllene mine da :uskyldig: men de er litt over alle hauger innimellom og det liker jeg ikke ....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32. |