![]() |
Hadde jeg sett svaret ditt Lise, så hadde jeg ikke svart.... men akkurat da jeg skulle skrive det inn kom bror min (som bor i Houston) på MSN og så måtte jeg snakke med ham før jeg fikk trykka på send nappen (hu derre Rita dama er på vei mot dem visst) :rodme:
Ser at det ser litt dumt ut at jeg svarte ja.....:o |
Neida, bare snillt. :)
|
Fårikål til middag i morgen!
Og da var middagsmaten til morgendagen ferdig :) Klar til å varmes opp når vi kommer hjem. All kokemat smaker best dagen etterpå :cool: Har prøvesmakt litt da, og vet at dette blir bra :rolleyes:
|
Ja,ja, da var det ikke så ille likevel da.Klarte å holde meg godt under 20 karber i går,så da bør jeg jo være fornøyd.:p
Ha en fin dag,nå skal jeg ut å gå med staver!:liste: |
Sv: Fårikål!
Årets første fårikål-middag coming up! :spent:
|
Får-i-kål er digg. Gleder meg:) :)
|
Har alt liggene klart her nå:D
Men jeg vet at før når jeg har laget det har jeg tatt en spiseskje hvetemel mellom hver runde med kjøtt og kål. Det jeg har i hus nå er soyaprotein, bakemix og Johanneskjernemel. Er det noen som har forsøkt og jevne med noe av dette ? |
Høstens første fårikålmåltid inntatt! Kun lammekjøtt og kål her i heimen. (Også så billig da!!)
Høst og fårikål hører like mye sammen for meg, som jul og ribbe.. Linn H: jeg savner ikke jevning (heller ikke poteter).. :) |
Jeg spiste fårikål på tirsdag. Jevnet med johannebrødkjernemel. Ble helt topp :D Servert med blomkål attåt. Det var faktisk meget godt ;)
|
Jeg er tante til en gutt som elsker fårikål. Ble ganske overraska da jeg hørte at en gutt på 12 år heller vil ha fårikål enn typisk barnevennlig mat som pizza og pølser.
Da er det fortsatt håp for den oppvoksende slekta! :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48. |