Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Da var jeg i gang, og er liiiiitt usikker (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9192)

Seigdama 13-06-06 12:34

Sv: Da var jeg i gang, og er liiiiitt usikker

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Spiller ingen rolle hvor dyp fargen er. Det eneste som teller er at det er farge..

:D :D :D
Takk!! Nå ble jeg glad!

Fjonken 13-06-06 12:49

Veldig mørk farge kan indikere trening som er bra.. eller for lite inntak av vann, hvilket ikke er så bra..

Seigdama 13-06-06 12:53

Ah, I see...!! Er veldig nøye med å få i meg nok vann, så det tror jeg skal gå greit. Treninga kan gi utslag, men det blir i såfall i (meget så) kortere perioder...

Jeg er så glad for at jeg har dere som kan så mye om dette! All honnør ;)

Charmtassen 13-06-06 14:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Seigdama
Takk for gode svar :)

Jeg har bare ett spørsmål til... jeg har nemlig bakt det soyabrødet, men jeg synes ikke det smaker noe særlig godt, og har problemer med å få det ned... Tips til frokost? Som jeg kan ta med på jobb når jeg ikke får tid til å lage noe om morgenen... :rolleyes:

Jeg har også bakt soyabrødet og jeg brukte seterrømme istedenfor kesam, da ble det mindre karber. MEN jeg puttet oppi 50 g godt hakkede valnøtter, og da blir karbene ca. 0,8-0,9 pr. skive. Soyabrødet smaker bedre med valnøttene i, og med f.eks. litt Philadelphia (gjerne med urter/krydder/løk-smak) på så blir "protein-smaken" nesten helt borte. Ellers så har jeg laget noen karbonader med grønn paprika, stang-/stilkselleri og purre i (ca. 1,3 karb'er etter min oppskrift) som jeg spiser sammen med 1 skive soyabrød. Det er smaskens!

Og apropos farge på stix'en: Jeg er bare på svakt rosa jeg, men så drikker jeg også mellom 3 og 4 liter vann om dagen - og det kan jo gjøre utslag som kjent. (Fikk farge på stixen etter 2 dager!)

Seigdama 14-06-06 10:01

Takk for tips!!

Jeg fikk også farge etter bare to dager, og ble veldig fornøyd. Det ser ut til at jeg har tatt av meg nærmere 5 kilo siden forrige mandag, så jeg er helt i ekstase. Jeg elsker Ketolysekuren altså :D

susanna 14-06-06 10:06

så deilig å høre seigdama..
håper jeg er like "heldig"

Hadde lyst å sjekke fargen på stixen i går (min første dag på ketolyse) men fikk de ikke i posten i går. Håper de kommer i dag så kanskje jeg er i ketose allerede i dag da????

Seigdama 14-06-06 10:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av susanna
så deilig å høre seigdama..
håper jeg er like "heldig"

Hadde lyst å sjekke fargen på stixen i går (min første dag på ketolyse) men fikk de ikke i posten i går. Håper de kommer i dag så kanskje jeg er i ketose allerede i dag da????

Ja, du skal se du ser utslag du også! ;)
Dette går bare kjempefint, bare vent å se. Vi skal klare målene begge to! Må bare få meg sånn fancy greier som viser vekta mi og hvor langt jeg har igjen til mål. Ser så stilig ut :p
Jeg har vært flink til å trene, så tror kanskje det er litt av grunnen.. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.