![]() |
Sv: Da var jeg i gang, og er liiiiitt usikker
Sitat:
Takk!! Nå ble jeg glad! |
Veldig mørk farge kan indikere trening som er bra.. eller for lite inntak av vann, hvilket ikke er så bra..
|
Ah, I see...!! Er veldig nøye med å få i meg nok vann, så det tror jeg skal gå greit. Treninga kan gi utslag, men det blir i såfall i (meget så) kortere perioder...
Jeg er så glad for at jeg har dere som kan så mye om dette! All honnør ;) |
Sitat:
Og apropos farge på stix'en: Jeg er bare på svakt rosa jeg, men så drikker jeg også mellom 3 og 4 liter vann om dagen - og det kan jo gjøre utslag som kjent. (Fikk farge på stixen etter 2 dager!) |
Takk for tips!!
Jeg fikk også farge etter bare to dager, og ble veldig fornøyd. Det ser ut til at jeg har tatt av meg nærmere 5 kilo siden forrige mandag, så jeg er helt i ekstase. Jeg elsker Ketolysekuren altså :D |
så deilig å høre seigdama..
håper jeg er like "heldig" Hadde lyst å sjekke fargen på stixen i går (min første dag på ketolyse) men fikk de ikke i posten i går. Håper de kommer i dag så kanskje jeg er i ketose allerede i dag da???? |
Sitat:
Dette går bare kjempefint, bare vent å se. Vi skal klare målene begge to! Må bare få meg sånn fancy greier som viser vekta mi og hvor langt jeg har igjen til mål. Ser så stilig ut :p Jeg har vært flink til å trene, så tror kanskje det er litt av grunnen.. :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32. |