![]() |
Sv: Fjonkens lavkarbopasta!
Sitat:
Lykke til! |
Sitat:
Vel verd et forsøk... . |
noen som laga denne med ketolyse bakemixen?
|
Hei!Jeg er helt ny her, og mannen min og jeg går på Atkins. Vi er glad i hjemmelagede fiskekaker, og lurer på om man kan blande farse med soyaprotein, eller vege fuel. Kan noen fortelle oss hva vege fuel er.....Hvor får man tak i det? Hadde vært fint å vite dette, da har Barentshavet som nærmeste nabo,og har tilgang på fisk....
Spennende å lese alt dere drøfter, flott med oppskrifter uten alt det vanskelige utenlandske som jeg ikke aner hva er og ikke får tak i ! |
Sv: Fjonkens lavkarbopasta
Dytter! :)
|
Går det ann å lagre de lavkarbopastaene på en eller annen måte eller må de lages og brukes med en gang.....
kunne godt tenkt å hatt noen liggende..... |
lagde pasta på bakemix, gluten mel og fiberhusk i går..før jeg fant denne siden, så det er gøy å se andre er inne på tanken...
pasta sjennerelt blir tørket ved bare å henge det opp eller som meg rullet tagliatellen i små ringer, og la det på en rist, satte de i ovnen og lot det stå med viften på i ovnen uten varme.. man trenger ikke ha vifte, men jeg ville få det ut av veien...ellers lar dere det bare ligge/henge til det er tørt. lagre det i en lufttett beholder, så holder det seg i et par mnd... |
Nydelig!!!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05. |