![]() |
Sv: Ode to Jack Bauer
Sitat:
70's show er litt moro av og til og det er jo ikke nok kjedelig i lengden, den når ikke opp til kneskålene engang til mine 2 favoritter. Akkurat som de engelske seriene og andre amerikanske komedie serier. Engelsk humor er ofte spesiell, liker ikke det så godt. Her kommer ordet kjedelig til sin rett. ELler er også "Cheers" en annen favoritt som jeg digger. Ja og kongen av queens da. Ikke glem ham nei. EN norsk er veldig bra også, det er "mot i brøstet". |
Sitat:
|
For tiden tilbringer vi tiden med 1-2 House MD episoder for kvelden. Jeg elsker han sarkastiske deprimerte legen.. men snart er vi tom for episoder og vi må finne en ny serie, ellers har vi vert gjennom Medium, lost, og en del andre serier. Jeg har ikke tolmodighet til å se en og en epsisode på norsk tv med disse serierne.. eneste det går på er Fustrerte Fruer..
ellers har jeg blitt god venn med DVD opptakeren siste ukene, jeg har endelig forstått meningen med den :p jeg har aldri vert en person som har tatt opp noe som helst.. men nå har jeg begynt å gjøre det.. Svigermor får ikke igjen DVD opptakeren på en stund nei ( vi fikk låne den av de fordi hun ikke klarer å omstille seg fra videospiller, eller rettere sagt hun vil ikke) |
Sitat:
Tilbake til Jack Bauer, meget bra med unntak av en ting: han HVISKER alt for mye. hede |
Sitat:
Veldig vanskelig å la være å sette på episode etter episode, men jeg og mannen ser som regel 2-3 episoder på kveldene. Haha ja det med hviskingen og mumlingen irriterer grenseløst! Derfor foretrekker jeg alltid (uansett hva det er, filmer, serier osv) å ha TEKST på. Finner tekster på nettet som jeg laster ned til filmene/seriene. Liker best engelsk tekst da, syns norsk tekst ofte er så dårlig oversatt. |
Sitat:
|
Sitat:
De sa: "You will become invincible." Oversettelsen: "Da vil du bli usynlig." I rest my case. . . |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41. |