Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking?? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9777)

kaspara 27-07-06 23:02

Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??

puppene mine har blitt mindre, og godt er det, for de er store. Men, de er så slappe nå....
Hva slags trening er god trening for å stramme de opp?:o

Siljevanilje 28-07-06 06:26

kondisjon med veldig god treningsbh som klemmer puppene "flate". og bryst treninge. har jeg hørt.

men jeg må begynne med "bedre holdnings skapende trening" nå siger skuldrene frem for puppene veier endel og jeg får dårlig holdning, og det har jeg igrunnen aldri hatt før. :(

Fjonken 28-07-06 11:58

I vedhenget er det ingen muskler dessverre.. så det eneste man kan trene opp er brystmusklaturen som ligger under brystvevet. Det kan hjelpe litt, men som regel er det kun gode bh-er og plastiske operasjoner som kan omvende slappe pupper til stramme strutter.

Karin 29-07-06 03:01

Hmm. . . de derre "personlig-tilpasnings"-greiene hørtes helt kjempemessig ut. Skal se etter sånt når jeg drar til Edinburgh i oktober og til London i november. . . Noen adresser???

Trenger forresten noe til datteren også - hun faller litt utenfor norske størrelser, men jeg finner vanligvis noe som er bra i UK.

Helene 29-07-06 11:05

Jeg var 80D og så gikk jeg ned til 75D og nå er jeg oppe i 75 D-DD/E

På lindex har de størrelser opp til F uten at de blir ALT for konete. Jeg finner alltid en bh på Lindex. Og så har de stort utvalg i forlengere og nye stropper. Og nå har de 1/2 pris av rød pris.. så man kan få en fantastisk god bh til 30kr.. og DET er genialt det.. hadde jeg ikke hatt så mange allerede.

silje 29-07-06 12:58

jeg synes den ene har blitt litt mindre, rart..
men mulig det er innbildning.. jeg bruker iallfall samme størrelse som jeg gjørde tidligere(85DD). jeg har en som er 85D også, den var litt liten når jeg starta(for 10kg siden), og er der fremdeles:)

Silje

Fjonken 29-07-06 13:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
trusesmykke (måtte jo bare ha det da) der hadde de kjempemye stæsj til undertøy

Hmmmm trusesmykke er kanskje tingen for å stæsje opp de utgamle utslitte menstrusene mine..

nalana 29-07-06 15:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Hmmmm trusesmykke er kanskje tingen for å stæsje opp de utgamle utslitte menstrusene mine..

:eek: LOL:lol:

Takk for tips om salg på Lindex Helene. Tar meg en tur på mandag og håper det gjelder min butikk også!

jeef-micro 29-07-06 22:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziggy
Hehehe.... ser for meg at vi gutta hadde starta en tilsvarende diskusjon jeg... :p :rolleyes: :p

Spiser ca.9-12 egg om dagen jeg.. så livet som singel er ikke alltid "lett", nei, for å si det sånn...:D :cool: :D

.

:lol: ser for meg at Ziggy begynner å få ganske store muskler i høyre hand :p

Fridolina 29-07-06 23:28

Sitat:

Vurdere træningsstudio for å jævn ut differansen mellom hendern, ja... :cool:

.

http://www.sweetim.com/simiebar/cont...s/00020069.gifhe he..lykke till...

Fridolina 29-07-06 23:44

Sitat:

.

Eller du kan bytte hand???http://www.sweetim.com/simiebar/cont...s/0002006E.gif

jeef-micro 29-07-06 23:57

Sitat:

.

:lol:

Fridolina 30-07-06 00:27

Sitat:

Du Jeefer'n.... kolles tru du de funke me de derre pompan som brukes for å lett på melkesprængen... syns du de e et beir alternativ, kanskje??? :rolleyes:

.

http://www.sweetim.com/simiebar/cont...s/0002006E.gif(ler mig ihjel asså)

Iset 30-07-06 01:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Helene
Jeg var 80D og så gikk jeg ned til 75D og nå er jeg oppe i 75 D-DD/E

På lindex har de størrelser opp til F uten at de blir ALT for konete. Jeg finner alltid en bh på Lindex. Og så har de stort utvalg i forlengere og nye stropper. Og nå har de 1/2 pris av rød pris.. så man kan få en fantastisk god bh til 30kr.. og DET er genialt det.. hadde jeg ikke hatt så mange allerede.

OJ!! :eek:
Jeg har visst vært på feil Lindex ser jeg. Tror jeg skal sjekke de Lindexene som er både i Stavanger og Sandnes for å se om de er bedre enn den på Kilden som jeg var på, der hadde de ikke en dritt!

jeef-micro 30-07-06 11:47

Sitat:

Du Jeefer'n.... kolles tru du de funke me de derre pompan som brukes for å lett på melkesprængen... syns du de e et beir alternativ, kanskje??? :rolleyes:

.

:lol: viss ikke kan du alltids prøve støvsugeren :p

Fjonken 30-07-06 16:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karin
Hmm. . . de derre "personlig-tilpasnings"-greiene hørtes helt kjempemessig ut. Skal se etter sånt når jeg drar til Edinburgh i oktober og til London i november. . . Noen adresser???

Trenger forresten noe til datteren også - hun faller litt utenfor norske størrelser, men jeg finner vanligvis noe som er bra i UK.

Finnes slike personlig -tilpasnings-greier i Norge også da. Det holder å reise til Solakrossen.. Der er det en undertøysbutikk og der får du hjelp til tilpassning.

Fjonken 30-07-06 16:39

Sitat:

.

Trenger du det da? Løft heller halvlitere med lavkarboøl med venstrehanda.. Det burde holde det..

Hege_ 01-08-06 21:37

Sitat:

.

Støvsuger?

Fjonken 01-08-06 21:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hege_
Støvsuger?

Tenk koffert så skjønner du hva som menes. Kan liksom ikke legge ut i detaljer her når det kommer til potens og støvsuger...

kaspara 02-08-06 15:38

Sitat:

Hehehe.... ser for meg at vi gutta hadde starta en tilsvarende diskusjon jeg... :p :rolleyes: :p

Spiser ca.9-12 egg om dagen jeg.. så livet som singel er ikke alltid "lett", nei, for å si det sånn...:D :cool: :D

.

stilit med en tråd som til de grader er på villspor i forhold til temaet....
Men Ziggy, er du singel? hm...

Ziggy 02-08-06 16:45

Huff... jaja... æ kain vårrå ein sleivkjæfta trønder, ja... så jeg sletta de meldingene jeg, før Nille eller noen andre kommer å rister meg etter ørene... :o

:liste:
*lister meg stille ut igjen...*

.

Fjonken 02-08-06 18:06

Sitat:

Huff... jaja... æ kain vårrå ein sleivkjæfta trønder, ja... så jeg sletta de meldingene jeg, før Nille eller noen andre kommer å rister meg etter ørene... :o

:liste:
*lister meg stille ut igjen...*

.

Ja, nå siden du har rota deg inn her i puppediskusjonen så må jeg jo bare spørre deg om DINE pupper har krympa i takt med vektreduksjonen.

Hege_ 02-08-06 18:32

Sitat:

Tenk koffert så skjønner du hva som menes. Kan liksom ikke legge ut i detaljer her når det kommer til potens og støvsuger...

Skjønte faktisk det. Det var ment som et alternativ til brystpumpa..

Ziggy 02-08-06 18:55

Sitat:

Ja, nå siden du har rota deg inn her i puppediskusjonen så må jeg jo bare spørre deg om DINE pupper har krympa i takt med vektreduksjonen.

Hakke hatt problem me dem i de hele tatt, jeg... heldigvis.... de er og har vært som de skal!!! og takk og lov for det....

.

Mila 02-08-06 19:39

Mine pupper er nok ca som før ja... her går det mest i 80c.. :ja:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.