![]() |
Sv: Noen tips til min første handle liste, på atkins dieten?
hehe , blir aldri lei den maten der ! beste som fins da ?!!
men har det noe og si helse messig om jeg kun spiser egg og bacon? |
Sitat:
jag kan nesten garantere 100 % att du kommer å gå lei!!!!!!!:D viss du varierer mere,så er det mindre sjanse att du "sprekker"... viss det har noe å si helsemessigt,låter jag noen annen svare på .. Men jag trur ju ikke bacon er så veldigt næringrikt kjøtt då.. :p du kanskje kan prøve å ha egg å bacon till frukost,og vælja fisk,kylling eller en biff til middag... Å massa grønnsaker:) |
Sitat:
Men du velger jo selv. At du blir lei er det ingen tvil om,men jeg tror kroppen din blir leiere først ! Bacon hver dag er OK, men ikke til hvert måltid. Og steker du det forsvinner jo store mengder av fettet også. Får du i deg andre fettkilder ? Det er jo viktig på Atkins..... Nåja, du bestemmer jo selv hva du vil spise - men det er på kanten å kalle dette for Atkins. Det blir liksom ukeblad versjonen..... I MIN bok står det iallefall at man skal spise variert. :) |
Sitat:
(Bacon hver dag er OK, men ikke til hvert måltid. Og steker du det forsvinner jo store mengder av fettet også. Får du i deg andre fettkilder ? Det er jo viktig på Atkins.....) |
Joa, du kan godt steke baconet, men det spiller stor rolle hvordan du steker det. Om du steker det slik at det blir hardt og sprøtt - og mørkebrunt, - da er det ikke mye fett eller "godsaker" igjen. Da er det "stekt ihjel" om du skjønner hva jeg mener. Det er ikke galt eller farlig å spise det, men næringsmessig har det da liten verdi, på linje med all brent mat. Det beste er nok å steke det slik at det blir litt gyllent, men fremdeles er litt mykt....
hilsen masa.......:D |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41. |