Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Kles strl? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9823)

Nille 09-08-06 20:31

Sv: Kles strl?

I dag har jeg kjøpt ny dongri str. 32/32 - grå - slimfit/bootleg på B-young...... :D

jeef-micro 10-08-06 11:35

For min del spiller kles str fint lite rolle. problemet mitt er at jeg er så utrolig uproposjonert. Jeg har ganske tynne bein og armer, og har 20 kg for my på magen. I tillegg er jeg så kort i beina at det er bare så vidt jeg når nedpå gulvet når jeg står oppreist, og jeg er lettere å hoppe over en å løpe rundt, så uansett så passer ikke klærne.. de er for lange i beina, og for trange rundt magen eller bare ser dum ut... Gleder meg til bilringene forsvinner så jeg kan kjøpe klær jeg også...:rolleyes:

Fjonken 10-08-06 12:05

Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær:D

jeef-micro 10-08-06 12:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær:D

I'm in :D

jeg er ekstrem på dette feltet

monkey 10-08-06 20:48

Count me in .... :cool:

Georgine 10-08-06 20:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
I dag har jeg kjøpt ny dongri str. 32/32 - grå - slimfit/bootleg på B-young...... :D

Gratulerer!!! :heia: :heia: :heia:

Lurer litt på hva forskjellen/hvor stor forskjell det re på slimfit og vanlig fit jeg da :confused:

Også ble jeg så inspirert av denne tråden at jeg nå venter på boka What not to wear i posten :D :D

Melania 10-08-06 21:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine
Også ble jeg så inspirert av denne tråden at jeg nå venter på boka What not to wear i posten :D :D

:lol:

Mum 4 2 10-08-06 22:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
For min del spiller kles str fint lite rolle. problemet mitt er at jeg er så utrolig uproposjonert. Jeg har ganske tynne bein og armer, og har 20 kg for my på magen. I tillegg er jeg så kort i beina at det er bare så vidt jeg når nedpå gulvet når jeg står oppreist, og jeg er lettere å hoppe over en å løpe rundt, så uansett så passer ikke klærne.. de er for lange i beina, og for trange rundt magen eller bare ser dum ut... Gleder meg til bilringene forsvinner så jeg kan kjøpe klær jeg også...:rolleyes:

Så tung som jeg er så løper jeg heller rundt deg jeefern. ;) Du ekke så kort!

Mum 4 2 10-08-06 22:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Jeg er også med!

jeef-micro 10-08-06 22:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2
Så tung som jeg er så løper jeg heller rundt deg jeefern. ;) Du ekke så kort!

det ekke det at jeg er så kort, men det at jeg er så brei...

Siljevanilje 11-08-06 08:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille

jeg bruker også 32/32 eller 32/33 alt etter modellen =)
gleder meg til jeg er ferdig slanka, da skal det kjøpes klær ja :ja:

Nille 12-08-06 16:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine
Lurer litt på hva forskjellen/hvor stor forskjell det re på slimfit og vanlig fit jeg da :confused:

Slim fit er mye smalere i beina og ellers også (tror jeg) Denne nye er iallefall mye mindre enn den andre jeg har i 32. Jeg bruker normalt 30 (eller 31 om de har) i vanlige dongribukser.

LiseV 13-08-06 10:51

Hei! Jeg har sittet å lest en del på forumet de siste dagene, ganske mye artig og lærerikt. Fikk lyst til å svare på denne for jeg har også erfart at Kappahl sine store størrelser egentlig ikke er så store, man må opp minst ett par størrelser ifht de andre butikkjedenes store størrelser.

Insyga 20-07-11 07:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fjonken (Innlegg 190764)

Jeg er også med, kjempeforslag! :D

Georgine 20-07-11 08:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Insyga (Innlegg 1164259)
Jeg er også med, kjempeforslag! :D

Denne tråden er 5 år gammel, det er lenge siden Fjonken har vært her inne. Et tips er å alltid sjekke datoen innleggene.

Insyga 27-07-11 01:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 1164297)
Denne tråden er 5 år gammel, det er lenge siden Fjonken har vært her inne. Et tips er å alltid sjekke datoen innleggene.

Oi, ja det var en stund siden :)
Men elsker kommentaren for det
:D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.